English

فرمانده انتظامی استان گیلان:

ارائه آمار نادرست تهدیدی برای سرمایه اجتماعی پلیس است

فرمانده انتظامی استان گیلان در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان گیلان آمار صحیح و دقیق را مبنای برنامه ریزی درست عنوان کرد و اظهار داشت: ارائه آمار نادرست تهدیدی برای سرمایه اجتماعی پلیس است.

ارائه آمار نادرست تهدیدی برای سرمایه اجتماعی پلیس است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرمانده انتظامی استان گیلان ارائه آمار نادرست تهدیدی برای سرمایه اجتماعی پلیس است.

سردار محمدرضا اسحاقی در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان گیلان با بیان اینکه ماموریت های پلیس دائما رو به فزونی است، اظهار داشت: سربلندی پلیس، خرسندی مقام معظم رهبری و مردم را رقم می‌زند.  

این مقام انتظامی با اشاره به انکه تعبیت از فرامین فرمانده کل قوا چراغ راه پلیس در روزهای دشوار است، تصریح کرد: عقلانیت و منطق پلیس را از تنش‌های هزینه‌بر دور کرده است.

وی مردم گیلان را فرهنگ‌دوست و قانون‌پذیر معرفی کرد و افزود: تعامل جدی با شهروندان، پلیس را در انجام مسئولیت‌هایش یاری می کند.  

فرمانده انتظامی استان گیلان آمار صحیح و دقیق را مبنای برنامه ریزی درست عنوان کرد و اظهار داشت: ارائه آمار نادرست تهدیدی برای سرمایه اجتماعی پلیس است.  

سردار اسحاقی حضور به موقع در صحنه و حفظ صحنه جرم را مبنای احقاق حق مردم دانست و افزود: توسعه پایش تصویری می‌تواند ظرفیت های پلیس را در برخورد با جرایم افزایش بدهد.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برنامه ریزی، انضباط بخشی و پرهیز از تنش و درگیری در دستور کار پلیس است، خاطرنشان کرد: نباید در برخورد با پدیده‌های اجتماعی بیش از حد سختگیرانه، آغراق آمیز و فراتر از قاتون عمل کنیم.  

همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان گیلان

امنیت مدنظر نیروی انتظامی امنیتی مردم‌پایه است

وی با تاکید بر اینکه امنیت مدنظر نیروی انتظامی امنیتی مردم‌پایه است، اظهار داشت: امروز پلیس مورد وثوق مردم است.  

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه هنر یک فرمانده، تبدیل کردن پدیده های امنیتی به انتظامی و پدیده های انتظامی به اجتماعی است، تصریح کرد: همه بسترها باید برای چنین اتفاقی فراهم شوند.  

سردار اسحاقی با اشاره به اینکه آموزش تا زمانی که به رفتار تبدیل نشود، موثر نخواهد بود، بیان داشت: مهارت افزایی سرلوحه امور پلیس است.  

وی اقتدار توام با رافت اسلامی در زمان اجرای ماموریت را حائز اهمیت ارزیابی کرد، خاطرنشان کرد: اقتداری که با عطوفت همراه نباشد موجب بدگمانی می‌شود

فرمانده انتظامی استان گیلان جایگاه امنیت استان در کشور را قابل قبول دانست و افزود: اهتمام برای حفظ امنیت همواره باید حفظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه