English

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت خبر داد

راه اندازی ایستگاه سلامت و انقلاب/ ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت از راه اندازی ایستگاه سلامت و انقلاب به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

راه اندازی ایستگاه سلامت و انقلاب/ ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت از راه اندازی ایستگاه سلامت و انقلاب خبر داد.

فاطمه شیرزاد با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ایستگاه با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی و برای نخستین بار کلینیک سیار دهان و دندان در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در آن ایجاد شده است.

وی بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره پزشکی رایگان و معرفی کالاهای قاچاق غیر مجاز سلامت، از جمله محورهای برگزاری این نمایشگاه است.

ویزیت رایگان پزشک عمومی در ایستگاه سلامت

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر حفظ و ارتقای سلامت شهروندان تصریح کرد: در این نمایشگاه ویزیت رایگان پزشک عمومی، خدمات مشاوره ای، خدمات رایگان دندانپزشکی از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر ارائه می شود.

نمایشگاه ایستگاه سلامت و انقلاب از ۱۴  لغایت ۱۸ بهمن در مقابل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در پیاده راه فرهنگی اجتماعی رشت جنب مجتمع خاتم الانبیا(ص) برای بازدید عموم دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه