English

امام جمعه سنندج:

انقلاب اسلامی هدیه الهی است

امام جمعه سنندج انقلاب اسلامی را هدیه ای الهی خواند و افزود: این انقلاب اکنون نیز در سایه رهبری فرزانه و حضور موثر و مشارکت مردم در اقصی نقاط جهان نورافشانی می کند و الگویی برای سایر ملت های آزادیخواه شده است.

انقلاب اسلامی هدیه الهی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ازکردستان، حاج ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز 13بهمن،انقلاب اسلامی را هدیه الهی خواند.

وی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: خداوند متعال می‌فرماید که اگر پشتیبان دین الهی باشید هیچ دشمنی نمی‌تواند بر شما غلبه کند.

حاج ماموستا خدایی افزود: مردم مسلمان ایران با تاسی از سیره رسول الله(ص) و درس گرفتن از تلاش‌های مسلمانان صدر اسلام توانستند در برابر جبهه استکبار بایستند و انقلابی اسلامی بر اساس آموزه‌های اسلامی را پایه‌گذاری کنند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: تقوا تنها وجه تمایز انسان‌هاست و در پیشگاه خداوند متعال همه انسان‌ها از اقوام مختلف یکسان هستند و بر اساس تقوا معیار برتری آنها سنجیده می‌شود.

حاج ماموستا خدایی در ادامه خطبه‌های این هفته بر احترام گذاشتن به برادران و خواهران دینی و تلاش برای یاری رساندن به هم‌نوعان و نیازمندان تاکید کرد.

وی افزود: سعادت دنیا و آخرت در گرو عمل به آموزه‌های الهی و تلاش در مسیر پیاده‌کردن ارزش‌های دینی است.

امام جمعه سنندج درادامه خطبه‌های این هفته اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره بیداری اسلامی مردم ایران و رهبری عالمانه امام خمینی(ره) بود.

حاج ماموستا خدایی افزود: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مسوولیتی ملی، دینی و اجتماعی است و همه ایرانیان باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی اظهار کرد: هم اکنون نیز که امام خامنه‌ای(مدظله العالی) سکان‌دار انقلاب اسلامی هستند همه ما موظفیم که با تاسی از منویات گهربار ایشان برای عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی همت گماریم.

حاج ماموستا خدایی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن یادآوری اینکه انقلاب اسلامی هدیه الهی است، ابراز امیدواری کرد که اقشار مختلف مردم در برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر حضوری گسترده داشته باشند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز حضوری حماسی را خلق کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه