English

امام جمعه گچساران:

شاید از وضعیت معیشتی راضی نباشیم، اما خدمات نظام قابل مقایسه با گذشته نیست / دشمنان هراس دارند

امام جمعه گچساران گفت: اگر چه شاید از خدمات رفاهی و معیشتی راضی نباشیم، اما خدمات نظام اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست و این پیشرفت‌ها دشمنان ما را به هراس انداخته است.

شاید از وضعیت معیشتی راضی نباشیم، اما خدمات نظام قابل مقایسه با گذشته نیست / دشمنان هراس دارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت نمازگزارن به رعایت تقوای الهی و با بیان اینکه تقوا راه رستگاری و رسیدن به خدای متعال است، اظهار داشت: در عصر غیبت رسالت عالم و وظیفه مردم در مقابل عالم مشخص شده است.

 وی افزود: در عصر غیبت عالم و فقیهی که تمام شرایط را داشته باشد راه را ترسیم می‌کند و مردم را از دام‌هایی که شیطان برای انسان پهن کرده است نجات می‌دهد.

 حجازی  تصریح کرد: عالم، انسان را از بدی‌ها نجات می‌دهد و با حکم عالم مجاهد به میدان می‌آید و بر تک تک مومنین واجب است که از فرمان چنین عالمی اطاعت کنند.

 امام جمعه گچساران  با اشاره به عالم و فقیه زمانه گفت: امام راحل وقتی مملکت را در خطر دیدند و حتی شرف و عزت مملکت را در خطر دیدند بارها و بارها نصحیت کردند و پیام‌های بسیاری را فرستادند.

 حجازی  عنوان کرد: امام چنین خطری را احساس کرد که محمد رضا پهلوی نمی‌فهمید و به میدان آمد که مشاهده کردیم هزاران نفر از ملت ایران به میدان آمدند.

 وی اذعان کرد: امام با قدرت ورود کرد و قانون کاپیتولاسیون را باطل اعلام کردند و آن را مایه ننگ می‌دانستند.

 امام جمعه گچساران عنوان کرد: وضع امروز را با دوران طاغوت مقایسه کنیم و مشاهده کنیم که دیروز و امروز چه تفاوتی داشته است و این را عالم ایجاد کرده است.

 حجازی ادامه داد: این همه عناد و کینه و دشمنی دشمنان با ایران اسلامی وجود عزت قدرت و سربلندی این مملکت است.

 وی با اشاره به ایام حزن انگیز ایام فاطمیه و با تشکر از برگزار کنندگان مراسم در این  چند روز گفت: باید سعی کنیم مراسمی  در شان آن حضرت و شهرستان برگزار کنیم.

 امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تبریک این روز به حضرت ولی عصر(عج)، امام خامنه‌ای و مردم ولایت مدار و قدرشناس ایران اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که وظیفه بزرگان است این است که وضعیت امروز را  با گذشته برای نسل جوان بیان کنند.

وی ادامه داد: هر چند امروز از وضعیت معیشتی و خدمات رفاهی راضی نیستیم اما باید عنوان کرد، خدمات نظام جمهوری اسلامی، قابل قیاس با گذشته نیست.

 حجازی عنوان کرد: امروز وضعیت آسفالت راه‌ها، روستاها و ضعیت علمی، افزایش دانشگاه‌ها را به عینه می‌توان دید و یادمان نمی‌رود در دوران طاغوت خیلی وقت‌ها پیش می‌آمد که آرد و نان هم پیدا نمی‌شد.

وی افزود: امروز رشد علمی، نظامی، معیشتی کشور ما  دشمنان را به هراس انداخته است و آنها از عزت ایران اسلامی به هراس آمده‌اند.

 حجازی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و این موجب بیم دشمنان شده است.

امام جمعه گچساران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در درس از خارج فقه که فرمودند آمریکا می‌خواهد منطقه روی خوش نبیند، بیان کرد:  امروز ملت‌های مسلمان  باید هوشیارتر نسبت به گذشته باشند چرا که آمریکا تلاش می‌کند با ایجاد امثال داعش  و کشتار و خونریزی ملت‌ها را به جان هم بیندازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه