English

امام جمعه گچساران:

مردم امریکا از انتخاب «ترامپ» پشیمان هستند / سپاه متعلق به همه ملت ایران است

امام جمعه گچساران گفت: مردم آمریکا از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور پشیمان هستند.

مردم امریکا از انتخاب «ترامپ» پشیمان هستند / سپاه متعلق به همه ملت ایران است

به گزارش  خبرگزاری موج از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌اله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: امیدواریم  با رعایت تقوای الهی در زمره اولیای الهی قرار بگیریم.

امام جمعه گچساران با اشاره به بحث امر به معروف و نهی از منکر ، اظهار کرد: امام حسین(ع) در این خصوص می‌فرماید، آیا شما نمی‌بینید و نمی‌شنوید و چرا وقتی چنین وضع نامطلوبی را می‌بینید خود اقدام نمی‌کنید و این جمله خطاب به مردم است.

حجازی با بیان اینکه داعش را دولت آمریکا به عنوان حکومت اسلامی ایجاد کرد تا به دنیا بگوید این نوع وحشی گری از اسلام است، افزود: با به وجود آوردن داعش به دنبال آن بود که اسلام را این گونه به دنیا معرفی کند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:  اینها همانند دوران یزید به دنبال تحریف دین بودند چنان که شاهد بودیم یک انسان سگ باز و شرابخوار را در دوران فرزند رسول خدا می‌خواستند به عنوان خلیفه مسلمین معرفی کنند.

حجازی  با بیان اینکه امروز شاهد هستیم یک موجود وحشی و مست مانند ترامپ عربده می‌کشد، اذعان کرد: چنین موجودی وحشی و درنده است و باید او را هدایت کرد.

وی افزود: اگر به امر به معروف و نهی از منکر عمل نکنیم موجب پدید آمدن بلا می‌شود و همه ما باید سعی کنیم از مواردی که موجبات پدید آمدن بلا می‌شود جلوگیری نماییم.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با برگزار کنندگان حج اظهار کرد: امروز در دنیا چه مسلمان و چه غیر مسلمان‌هایی وجود دارد که به دنبال شنیدن حقایق هستند و این وظیفه ما است که به عنوان کشور ام القری اسلام ترویج‌گر اسلام حقیقی باشیم.

حجازی ادامه داد: هنوز تشر و نهیب مقام معظم رهبری در سال 1394 را به سران آل سعود فراموش نمی‌کنیم که چگونه پس از سخنان مقام معظم رهبری به لرزه افتادند و آل سعود نیز باید بداند همچون آمریکا و ترامپ هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

وی ابراز کرد: امروز در دنیا شاهد هستیم یک موجود ناشناخته‌ای رئیس جمهور آمریکا شده است که با حرکات و سخنانش این کشور را به عنوان یک کشور عقب افتاده معرفی کرده است.

حجازی عنوان کرد: ترامپ دیوانه‌ای است که الفبای سیاست را بلد نیست و در سوتی‌های اخیر خود از سپاه ایران به عنوان تروریست یاد کرده است.

وی بیان کرد: ترامپ باید بداند اگر سپاه تروریست است معنای این عبارت این است که تمام ملت ایران تروریست هستند چرا که سپاه متعلق به همه ملت ایران است.

امام جمعه گچساران افزود: ترامپ باید بداند تروریست آن کسی است که در قلب آمریکا 70 خشاب را جابه جا می‌کند و در مرکز آمریکا کشتار و خون‌ریزی راه می‌اندازد و ما نمی‌دانیم شما چگونه آنقدر پررو هستید که از تروریست سخن می‌گویید.

حجازی ادامه داد: شما مشاهده کردید که یک ترقه بازی در جلوی مجلس ما صورت گرفت و چگونه سپاه با موشک‌هایش پاسخ ترقه‌بازی‌های داعش را داد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: اخیرا گفته‌اند برجام را قبول نداریم که در جواب به آنها می‌گوییم به جهنم که قبول ندارید چرا که این به نفع ما است.

وی اذعان کرد: امروز مردم آمریکا در حال تظاهرات هستند تا به دنیا بگویند از انتخاب ترامپ پشیمان هستند چرا که ترامپ موجب سرافندکی آنها شده است.

حجازی ابراز کرد: آنهایی که هیروشیما را ایجاد کردند و سربازانشان را در این سالها به پاکستان و افغانستان فرستادند تروریست هستند نه آنهایی که هر جا صدای مظلومی را می‌شنوند به پا می‌خیزند.

امام جمعه گچساران با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک به سرافرازان نیروهای انتظامی و نظامی در کشور گفت: این نیروها از راحتی و خوشی و خواب شبانه خود در کنار خانوادهایشان می‌گذرند تا مردم در آسایش و رفاه باشند و ما باید قدر دان چنین آنسان‌های فداکاری باشیم که شبانه روز بیدار هستند تا از مرزها  و درون کشور محافظت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی