English

امام جمعه شاهرود:

دشمن با تروریست خواندن سپاه اقتدار ایران را نشانه گرفته است

امام جمعه شاهرود گفت: عده ای با تروریست خواندن سپاه اقتدار جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند، در حالی که امروز همه دنیا می دانند که تروریست واقعی چه کسانی هستند.

دشمن با تروریست خواندن سپاه اقتدار ایران را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به مواضع اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین برجام با بیان اینکه عده ای با تروریست خواندن سپاه اقتدار جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند، ابراز داشت: مذاکرات موشکی و هسته ای تنها بهانه برای دشمنان اسلام است آن ها با هویت، اسلامیت و استقلال ایران مشکل دارند.

وی افزود: دشمنانی که از همان روزهای اول انقلاب ایران را به تروریست متهم کرد خودشان را ضد تروریست می دانند و این از عجایب روزگار است سپاه و نیروهای نظامی با حفظ امنیت در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستادند و همه مردم دنیا می دانند که طالبان، العاقده و داعش دست پروده آمریکا و متحدان او هستند.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه آمریکا در طی چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب انگ ها و تهمت های بسیاری را به ایران نشانه رفته است، ابراز داشت: نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه حافظان اقتدار ملی جمهوری اسلامی هستند و تروریست خواندن آنها متهم کردن همه مردم ایران محسوب می شود و آمریکا بداند از این توطئه ها و دسیسه ها کوچکترین هراسی به دل نداریم.

امینی در ادامه تصریح کرد: برخی برجام را به مذاکره امیرالمومنان با زبید تشبیه می کنند در صورتی که نمی دانند آن حضرت مذاکره برد برد نکرد بلکه به طرف مقابل نهیب زد و در مذاکرات برجام عده ای با نگاهی عوامفریبانه مسائل را به گونه دیگر مطرح می کنند که نباید به مسائل تاریخ اسلام التقاد کرد.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه از جمله ارکان اقتدار جمهوری اسلامی به شمار می رود که این رکن نظام نباید تضعیف و درقالب استهزا و توهین مطرح شود، افزود: دشمن عوامل اقتدار ملی، اعتقاد راسخ، عزت ملی را هدف قرار گرفته و می خواهد با تضعیف آن به اهدافق شوم خود دست پیدا کند.

امینی ادامه داد: نقد سازنده که بتواند مشکلات مردم و ساختار یک نهاد را اصلاح کند باید در جامعه وجود داشته باشد اما این امر نباید به قیمت قرار گرفتن در تله هجمه های دشمن و تضعیف ارکان نظام تمام شود.

امام جمعه شاهرود در بخشی از سخنان خود به بیست و پنجم محرم سالروز شهادت امام زین العابدین اشاره کرد و ابراز داشت: امام سجاد(ع)زمینه تحول اساسی علمی و اخلاقی را در جامعه اسلامی ایجاد کرد و اجازه نداد که این آتش مظلومیت امام حسین و یارانش و زنده نگه داشتن اصل دین تا به امروز خاموش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه