English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

نمایشگاه کتاب استان همزمان با نمایشگاه کتاب دین برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نمایشگاه کتاب استان همزمان با نمایشگاه کتاب دین برگزار می‌شود و در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعات مختلف عرضه خواهد شد.

نمایشگاه کتاب استان همزمان با نمایشگاه کتاب دین برگزار می‌شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درگفتگو با خبرنگار موج در قم بیان داشت: نمایشگاه کتاب استان قم همزمان با نمایشگاه کتاب دین برگزار می‌شود.
وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در آزمون سراسری قرآن کریم در استان قم اظهار کرد: این استان در این زمینه در کشور رتبه هفتم را به دست آورد.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب دین از 25 بهمن ماه به مدت 10 روز در مصلی قدس برگزار می‌شود، 70 ناشر خارجی برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و 20 هزار کتاب خارجی در نمایشگاه کتاب دین عرضه خواهد شد.

سید موسی حسینی کاشانی افزود: نمایشگاه کتاب استان همزمان با نمایشگاه کتاب دین برگزار می‌شود و در این نمایشگاه، کتاب‌هایی با موضوعات مختلف عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به زمان افتتاح مجتمع فرهنگی شهید ربانی اظهار کرد: این مجتمع در روز چهارشنبه 25 بهمن با حضور وزیر ارشاد در منطقه پردیسان افتتاح خواهد شد، مجتمع دارای کتابخانه، سالن مطالعه و سالن آمفی تئاتر است.

وی ادامه داد: فیلم‌های جشنواره فجر همزمان با سراسر کشور در شهر قم اکران خواهد شد، اکران این فیلم‌ها در دو سینمای ونوس و آیه است.

نمایشگاه کتاب

برگزاری جشنواره فروشنده برتر در استان قم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: وضعیت ظاهری استان دچار آسیب‌هایی شده است، رشد جمعیت استان قم و نیز مهاجرت روزافزون به این استان در این مساله بی تاثیر نبود.

حسینی کاشانی با اشاره به معضلات شهر قم اظهار کرد: اکنون در سردرب و دکوراسیون در برخی از مغازه‌های شهر مواردی دیده می‌شود که هیچ تناسبی با شهر قم و کشور ندارد، پیشنهاد می‌کنم که نام شرکت‌ها و مغازه‌ها در شهر با مجوز اداره ارشاد ثبت شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد دادیم که جشنواره فروشنده برتر براساس شاخص‌هایی همچون وضعیت برخورد، وضعیت ظاهری و نظر مردم در استان قم برگزار شود، در این راستا باید شاهد برگزاری جلساتی با اتاق اصناف باشیم.

جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب‌های اجتماعی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان فراخوان جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب‌های اجتماعی را داده است، زمان ارسال آثار به این جشنواره تا 15 اردیبهشت سال 97 است.

حسینی کاشانی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان کوتاه، مطالب کوتاه دینی، علمی و تاریخی، عکس، استیکر، گرافیک، موشن گرافیک، نقاشی، خوشنویسی، اینفوگرافیک، کلیپ، برشی از فیلم بلند، فیلم مستند کوتاه، انیمیشن و فیلم کوتاه به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان قم ارسال کنند.

وی ادامه داد: آثار ارسالی با موضوع طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی در اولویت انتخاب به عنوان آثار برگزیده در جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب‌های اجتماعی هستند، به 50 اثر ارسالی برتر و همچنین کانال فعال در این زمینه علاوه بر تقدیرنامه، جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تمام آثار پذیرفته شده در جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در کانال فضای مجازی فرهنگ عمومی به نام صاحب اثر بارگذاری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه