English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

هفدهمین نمایشگاه کتاب در استان برگزار می‌شود/ اکران سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 18 فیلم راه‌یافته، به سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در 14 بهمن در سینمای فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد و سینمای دهناد دهدشت اکران می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه کتاب در استان برگزار می‌شود/ اکران سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، ظهر امروز رضا دهبانی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در 14 بهمن در سینماهای استان اکران می‌شود، اظهار کرد: اکران فیلم‌ها صبح ساعت 10 صبح برای کودکان و همچنین عصرها در دو نوبت ساعات 17 و 19 در سینمای فرهنگ و ارشاد استان و سینمای دهناد دهدشت اکران می‌شود.

دهبانی پور با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان، بیان داشت: هفدهمین نمایشگاه کتاب 16 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، که 270 ناشر در 135 غرفه کتاب‌های خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در 15 غرفه برگزار می‌شود، و همچنین همایش لوح و قلم، شعر ققنوس، شعر مقاومت و شعر ادبیات داستانی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه  300 میلیون ریال نیز از سوی وزارت ارشاد برای بن خرید کتاب پیش‌بینی‌شده است، اظهار کرد: کتاب‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به فروش می‌شود، که 10 درصد آن توسط ناشر است.

وی تصریح کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز 9 صبح تا 12 ظهر و 15 تا 19 عصر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بابیان اینکه جشنواره «قرآن و عترت در یک هفته» در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشنواره قرآن و عترت باهدف تبلور فرهنگ قرآنی، با موضوع خوشنویسی، تئاتر، فیلم، فیلم کوتاه، داستان کوتاه و تئاتر خیابانی در سطح استان برگزار می‌شود.

دهبانی پور بابیان اینکه برنامه «آواها و نواها» 20 تا 23 بهمن‌ در یاسوج برگزار می‌شود، گفت: آواها و نواهای بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد گنجینه‌ای گمشده‌ای است، که باید به نسل‌های بعد انتقال یابد.

وی تصریح کرد: آلبوم موسیقی «آواها و نواها» از سوی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری قرآن و عترت با همکاری مشترک اداره کل اوقاف استان، آموزش‌وپرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: هزار و 500 نفر در استان برای این آزمون ثبت‌نام کردند.

در پایان این نشست از پوستر «سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر»، «هفدهمین نمایشگاه کتاب» و «هفته قرآن و عترت» رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه