English

اکران ۱۴ اثر جشنواره فیلم فجر در اصفهان

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با اکران 14 فیلم همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار می شود.

اکران 14 اثر جشنواره فیلم فجر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 13 بهمن به مدت 10 روز در اصفهان برگزار می شود و در طی این مدت 14 فیلم از مجموع 22 فیلم بخش مسابقه به نمایش در می آید.

مضمون فیلم های قابل اکران در اصفهان شامل دفاع مقدس، شهدای گمنام، تروریست های تکفیری، فضای مجازی، زندگی برخی افراد مشهور و همچنین موضوعات کمدی است.

در این جشنواره فیلم های ' تنگه ابوغریب' ، ' سرو زیر آب'، ' عرق سرد'، ' مصادره'، ' لاتاری'، ' اتاق تاریکف جشن دلتنگی'، 'کامیون '، ' هایلایت '، ' شعله ور' ، ' فیلشاه' ، ' به وقت شام'، 'امپراطور جهنم' و 'بانو قدس ایران ' به روی پرده می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در اصفهان سینما فلسطین با ظرفیت ٥٣٠ صندلی و سینما سپاهان با ظرفیت ٦٨٠ صندلی برای این رویداد فرهنگی هنری در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت 18 و 30 دقیقه روز ١٣ بهمن با حضور هنرمندان و مسئولان استان اصفهان در یکی از سینماهای اصفهان برگزار می ‌شود.

برگزاری هشتمین سال برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین  محمدعلی انصاری از این جشنواره به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی هنری در دهه مبارک فجر نامبرد و افزود: این جشنواره برای هشتمین سال در اصفهان برگزار می‌شود.

سی و شششمین جشنواره فجر

وی با بیان اینکه اکران 14 فیلم از ٢٢ فیلم بخش مسابقه این جشنواره در اصفهان قطعی شده است، خاطرنشان کرد: با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مذاکراتی برای افزایش تعداد این فیلم ها انجام شده است.

براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، علاقه مندان می‌توانند در زمان اعلام آغاز بلیط فروشی فیلم های این جشنواره با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.cinematicket.org بلیط فیلم های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

جشنواره بین‌المللی  فیلم فجر  مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 همه ساله در دهه فجر در تهران برگزار شده و در چند سال اخیر فیلم های این جشنواره همزمان با پایتخت در مراکز استان ها نیز اکران شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه