English

امام جمعه موقت تبریز:

رژیم صهیونیستی به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد

امام جمعه موقت تبریز با بیان این که رژیم صهیونیستی به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد، گفت: هدف رژیم صهیونیستی تشکیل حکومت نیل تا فرات است، از این رو باید طمع این غاصب‌گران خفه شده و قدس آزاد شود.

رژیم صهیونیستی به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد:  ترامپ با رفتارهایش عادت به خنداندن دنیا دارد، از رئیس جمهوری که ادعای دموکراسی دارد، بعید است با نادانی و به خاطر نژادپرستی به میلیون‌ها نفر توهین کند. 

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که روز غزه افتخاری برای جبهه مقاومت است، اظهار کرد: همواره باید اهمیت این روز مطرح شود، چرا که سرنوشت مسلمانان به فلسطین بستگی دارد؛ به طوری که اگر قدس آزاد نشود، سایر کشورهای مسلمانان نیز در خطر خواهند بود. 

وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد، اضافه کرد: هدف رژیم صهیونیستی تشکیل حکومت نیل تا فرات است، از این رو باید طمع این غاصب‌گران خفه شده و قدس آزاد شود. 

حجت الاسلام مطهری اصل با اشاره به پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س)، گفت: روحیه انقلابی، سازش ناپذیری و دفاع از ولایت از ویژگی‌های مهم حضرت زینب (س) است. باید شخصیت این بانوی بزرگوار را تمامی زنان مسلمان اسوه و الگوی خود قرار دهند تا بتوانیم فضایل اخلاقی حضرت زینب (س) را در جامعه ترویج دهیم. 

امام جمعه موقت تبریز گفت: همچنین حضرت زینب (س) پرستاری امام حضرت زین العابدین(ع)، دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت (ع) را بر عهده داشت و رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد. 

پرستاری مقام سنگین و ارزشمندی است

وی با اشاره به این‌که پرستاری مقام سنگین و ارزشمندی است، عنوان کرد: پرستار فرشته رحمت برای مریض است؛ بنابراین پرستار باید با صبر و حوصله وظایف خود را انجام دهد. ضروری است، مسئولان نیز به مشکلات پرستاران توجه جدی داشته باشند تا بتوانند به راحتی به مشکلات بیماران رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه