English

نماینده مردم بندرعباس؛

ایجاد بیش از ۲۰۰ شغل مستقیم توسط انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان

نماینده مردم بندرعباس گفت: انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان بیش از 200 شغل مستقیم در این استان ایجاد کرده است.

ایجاد بیش از 200 شغل مستقیم توسط انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بندرعباس در مجلس خواستار رفع نگرانی های جامعه معلولان در استان هرمزگان شد.

احمد مرادی امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهریستی استان هرمزگان، با بیان اینکه جامعه معلولان این استان دارای ایده و فکر هستند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برد، ادامه داد: اینکه انجمن ضایعات نخاعی استان توانسته است در حوزه اشتغال استان بالای 200 شغل مستقیم ایجاد کند خدمت بزرگی به این قشر نموده و جای تشکر و قدردانی دارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در ادامه لایحه حمایت از حقوق معلولان را کمک به بحث اشتغال، درمان و مسکن جامعه معلولان دانست و تصریح کرد: مدیریت جدید بهزیستی استان باید از این مزیت در جهت توانمندی‌سازی و حمایت از جامعه معلولان استفاده کند.

مرادی در این رابطه به بازدید اخیرخود از جزیره قشم اشاره کرد و افزود: در یکی از روستاهای کوچک این جزیره فقط در یک خانواده سه روشندل زندگی می‌کردند که واقعا نیاز به سازماندهی جدی هستند.

وی که از سال 86 هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان هرمزگان را برعهده داشت، به هزینه‌های ورزش برای خانواده‌ای معلولان ورزشکار اشاره و اظهار کرد: طبق قانون باید 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده کشور به چهار بخش ورزش روستایی، عشایری، دانش آموزی و جانبازان و معلولان اختصاص یابد.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان،  در سال 90 حدود 20 ورزشکار معلول در این استان فعالیت داشتند اما اکنون این تعداد به 500 ورزشکار افزایش یافته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه