English

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیازمند تلاش جمعی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم به لحاظ اقتصادی و اجتماعی مشکلاتی دارند که حل آنها نیازمند تلاش جمعی و همکاری و مشارکت مردم با دولت است.

حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیازمند تلاش جمعی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل ازخبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بانه اظهار کرد: امنیت پایدار در کشور مرهون خون مطهر شهدا، ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی و خدمتگذاران نظام است.

وی افزود: در حوزه امنیت هیچ مشکلی وجود ندارد بلکه مشکلات بیشتر در حوزه خدمت صادقانه برخی دستگاه ها و نهادها به مردم است چون مردم از عملکرد بعضی ارگان ها رضایت مطلوب ندارند.

سردار رجبی تاکید کرد: این نارضایتی ها در برخی مناطق کمتر و برخی مناطق بیشتر است ضمن اینکه دشمنان نظام نیز از نارضایتی مردم سوء استفاده کرده و تلاش کردند موجی از ناامنی در جامعه ایجاد کنند که با اقدام به موقع مردم این توطئه خنثی شد و آنها بار دیگر در رسیدن به اهدف شوم خود ناامید شدند.

وی بیکاری را یکی از مهمترین دغدغه های مردم در کشور دانست و یادآور شد: سپاه از فعالیت های کولبری برای حل مشکل بیکاری در مناطق مرزی حمایت کرده است چون درآمد حاصل از این فعالیت ها در مرزها هزینه می شود ضمن اینکه در آینده معابر غیر رسمی بسته و کولبران در معابر رسمی فعالیت خود را ادامه می دهند.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: مسئولان به مردم باید آگاهی بدهند که از معابر رسمی کولبری کنند و مانع فعالیت افراد در منطقه ممنوعه شوند تا کالاهای ضد فرهنگی و قاچاق وارد کشور نشود.

سردار رجبی رویکرد هماهنگ و تعاملی سپاه را یکی از ویژگی های مهم این نهاد برشمرد و گفت: سپاه بانه در حوزه های مردم یاری، جذب و ساماندهی بسیج مردمی، محرومیت زدایی، ایجاد هماهنگی بین رده های مسئول و انجام ماموریت های امنیتی فعالیت های موثری انجام داده است.

وی حفظ کرامت و حرمت مردم کردستان را یکی از خواسته های مهم اعلام کرد و یادآور شد: حفظ حرمت و کرامت مردم نخستین مطالبه و خواست امام راحل و مقام معظم رهبری از مسئولان است چرا که با حفظ کرامت مردم بسیاری از مسائل و مشکلات امنیتی و اجتماعی حل می شود.

سردار رجبی اظهار کرد: مردم کردستان بسیاری از مشکلات را با صبر و داریت تحمل کردند و مسئولان خادم این مردم هستند و باید به وظایف خود در قبال مردم مرزدار به خوبی عمل کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به همه مسئولان نظام توصیه کرد برای خدمت به مردم سر از پا نشناسند ضمن اینکه همه باید قبول کنیم نارسایی هایی در انجام خدمات هست که باید بر طرف شوند..

به گزارش ایرنا در این آیین از خدمات سرهنگ مصطفی سلیمانی تقدیر شد و سرهنگ یوسف معروفی به عنوان فرمانده جدید سپاه بانه معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه