English

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

وظیفه بازسازی ۶ روستا به سپاه بیت‌المقدس کردستان واگذار شد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان برای بررسی وضعیت 6 روستای زلزله‌زده کرمانشاه که کار بازسازی آن به این سپاه محول شده است، به این مناطق سفر کرد.

وظیفه بازسازی ۶ روستا به سپاه بیت‌المقدس کردستان واگذار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار محمدحسین رجبی در تشریح سفر خود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و اقدامات سپاه کردستان در زمینه بازسازی بخشی از این مناطق، اظهار داشت: نیم ساعت بعد از وقوع زلزله طی تماس تلفنی با مسوولین کرمانشاه از جمله فرمانده سپاه این استان بر امدادرسانی ویژه توسط کردستان تاکید شد.

وی افزود: همان شب بلافاصله به گروه مهندسی، بیمارستان شهید قاضی سنندج و تعدادی از گروه‌های جهادی، دستور آمادگی اعزام به منطقه صادر و صبح روز بعد این گروه‌ها به کرمانشاه اعزام شدند.

به گفته سردار رجبی، این بخشی از اقدامات اولیه سپاه کردستان بود و به مرور که سپاه کل کشور وظایف را تقسیم کرد، وظیفه بازسازی ۶ روستا به سپاه بیت‌المقدس کردستان واگذار شد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: تقریبا امدادهای اولیه انجام شده است و آذوقه مورد نیاز تهیه شده و در اختیار آسیب‌دیدگان قرار داده شده است.

سردار رجبی گفت: ۶ روستایی که مسوولیت بازسازی آن بر عهده سپاه کردستان است را از نزدیک مشاهده کردیم و نیازهای اولیه و مهم مردم را در دست اجرا قرار خواهیم داد.

وی با عنوان این مطلب که، در روستای «تپه ماران»، قرارگاه سازندگی و خدمات‌رسانی سپاه بیت‌المقدس ایجاد شده است، دلیل انتخاب این روستا را مرکزیت و بزرگی آن اعلام کرد و افزود: در این منطقه امکاناتی که مورد نیاز آسیب‌دیدگان باشد را آماده کرده‌ایم.

وی افزود: در همین زمینه جلسه‌ای را با شورا و دهیاران روستاها برگزار کردیم تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد و به موقع نیازهای مردم تامین شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید داشت: اگر اهالی این روستاها با ما همکاری لازم را داشته باشند بازسازی‌ها خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: اکنون در درجه اول احداث سرپناه موقت و در درجه دوم سرپناه دائم در دستور کار ما قرار دارد و این کارها نیازمند هماهنگی‌های اولیه و تامین اعتبار است.

سردار رجبی بیان کرد: از همه خیرین استان کردستان که تاکنون بسیار عالی عمل کرده‌اند درخواست می‌کنم تمام توان خود را پای کار بیاورند و بخشی از بازسازی‌ها را تقبل کنند.

وی افزود: در مجموع ما با تمام توان به این منطقه آمده‌ایم و ان شاءالله با کمک خدا و مشارکت مردم آلام آسیب‌دیدگان به زودی تسکین پیدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه