English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

پلیس اصفهان با مجرمان خشن برخورد قاطع و قانونی می کند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام اینکه این فرماندهی آمادگی کامل برای برقراری امنیت مردم در را دارد از طرح های جدید برای مقابله با مجرمان خشن خبر داد.

پلیس اصفهان با مجرمان خشن برخورد قاطع و قانونی می کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی در بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمن اظهار داشت: مهمترین برنامه فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ایجاد آرامش و امنیت لازم برای مردم در سرتاسر شهرستان است.

وی افزود: از دید پلیس برخورد با جرایم خرد و آشکار بسیار مهم ارزیابی می شود زیرا بسیاری از جرایم سازمان یافته و مجرمان خشن در پشت جرایم خرد پنهان می شوند که وقتی این گونه مجرمان ببینند پلیس از کنار کوچکترین و جزئی ترین جرایم در جامعه بی تفاوت نمی گذرد دیگر فضا را برای نیات پلید خود امن نخواهند دید.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به جامعه محور بودن عملکرد پلیس، نظارت دقیق بر اماکن و همچنین مقابله با مجرمان خشن و محکومان فراری را از دیگر برنامه های پلیس اصفهان برای برقراری امنیت و آرامش مردم برشمرد و ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام فرموده اند دو نعمت است که برای هیچکس پوشیده نیست و آن دو نعمت سلامت و امنیت است که اگر هر کدام از آنان به مخاطره بیافتد فرد دچار مشکل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان توکل بر خدا، آشنایی با قانون، حسن خلق و داشتن نقشه راه و برخورد صحیح را نشانه یک جامعه به دور از جرم دانست و نقش پلیس را در این جامعه به عنوان یک حافظ این اصول اخلاقی و انسانی قلمداد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه