English

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

دنیاگرایان با اساس اسلام دشمنی دارند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) علت مخالفت دنیاگرایان با مؤمنان را دشمنی با حضرت ولی‌عصر(عج) دانست و گفت: دنیاگرایان با اساس اسلام دشمنی دارند و با آن مخالفت می‌کنند.

دنیاگرایان با اساس اسلام دشمنی دارند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم نکوداشت کنگره شهدای روحانی استان قم که در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، با اشاره به روایتی در رابطه با برکات و آثار یاد کردن از افراد صالح اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین افراد صالح شهدا هستند، بدون شک با یاد کردن از چنین افرادی رحمت خداوند بر انسان نازل می‌شود.

وی در باب علل منازعه دشمنان با روحانیون گفت: آن‌ها در مسیر انبیاء حرکت کرده و ویژگی بارز آن‌ها این است که ارثی از اموال انبیاء نداشتند چرا که انبیاء اموال زیادی نداشتند و اینکه گفته می‌شود علما وارثان انبیاء هستند یعنی علما وارثان راه انبیاء هستند.

امام‌جمعه قم افزود: مستکبران و کفار که با روحانیون مخالفت می‌کنند دلیلش این است که آن‌ها بین دو گزینه دنیا و آخرت تمام خواه دنیا را انتخاب کرده‌اند.

سعیدی دنیا را محل عبور بیان و تصریح کرد: انبیا و ائمه(ع) نفرموده‌اند که دنیا را رها کرده و به آن نپردازید اما برخی تمام خواه دنیا را انتخاب کرده‌اند اگر انسانی تمام هدفش دنیا شد طبیعتاً مؤمنان را مسخره می‌کنند در حالی‌که بر‌اساس آیات قرآن کریم ارزش‌گذاری را خداوند انجام می‌دهد.

وی ابراز کرد: کسی که تمام انگیزه‌اش دنیا شد تمام تحلیل‌هایش دنیایی می‌شود اما متدینان در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستاده و در این مسیر از هیچ‌چیزی باک ندارد و تمام وجودشان را وقف دنیا کرده‌اند و در برابر متدینان قیام کرده و  آن‌ها را  به شهادت می‌رسانند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) علت مخالفت دنیاگرایان با مؤمنان را دشمنی با حضرت ولی‌عصر(عج) دانست و گفت: دنیاگرایان با اساس اسلام دشمنی دارند و با آن مخالفت می‌کنند.

سعیدی با اشاره به تعبیر امام رضا(ع) از نحوه به شهادت رساندن امام حسین(ع) بیان کرد: امام رضا(ع) فرمودند اباعبدالله را مشتی مسلمان و نمازخوان به شهادت رساندند و در زمان قربانی‌کردن آن حضرت همه ایستاده و نگاه می‌کردند.

وی با تأکید بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری و قرار گرفتن در خط ولایت گفت: مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات را بیان کرده‌اند و کسانی که مسئول هستند باید بدانند که در راه خدا مسئولیت دارند و باید در برابر مردم پاسخگو باشند. یکی از برکات این کنگره آن است که آنچه مدنظر شهدای روحانیت است را جامعه عمل بپوشانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه