English

آیت‌الله نورمفیدی:

بصیرت و هوشیاری مردم ایران فتنه‌های دشمنان را ناکام کرد

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در ۹ دی، مردم با همه وجود برای دفاع از نظام‌شان و حفظ میراث شهدا و امام خمینی (ره) بپاخاستند و با هوشیاری و شناخت شرایط بر فتنه پیروز شدند و به جهانیان نشان دادند که با همه وجود دلبسته انقلاب خود هستند.

بصیرت و هوشیاری مردم ایران فتنه‌های دشمنان را ناکام کرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره به 9 دی، روز بصیرت ولایت اظهار داشت: 9 دی در تاریخ انقلاب ما روز باعظمتی است که مردم با همه وجود برای دفاع از نظامشان و حفظ میراث شهدا و امام (ره) بپاخاستند و در فتنه‌ای که در سال 88 به‌وجود آمد  و می‌رفت که این نظام را از مردم جدا کند پیروز شدند.

وی افزود: این فتنه از بیرون هدایت می‌شد و عوامل داخلی هم از درون فعال شده بودند و ملت ایران با هوشیاری و شناخت شرایط بر فتنه پیروز شدند و به جهانیان نشان دادند که با همه وجود دلبسته انقلاب خود هستند و پای انقلابشان و نظامشان ایستاده‌اند. امیدواریم که با همبستگی مردمی، مراحل عالیه پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

امام جمعه گرگان با اشاره به وفات حضرت فاطمه معصومه (س) تصریح کرد:  حضرت فاطمه معصومه (س)، همانطور که در زیارت‌نامه می‌خوانیم، در نزد پروردگار مقام والایی دارد، از خداوند می‌خواهیم که از شفاعت ایشان بهره‌مند باشیم.

وی افزود: 13 دی‌ماه، سالروز صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف است که این پیام، پیامبرگونه و یادآور نامه پیامبر اسلام (ص) به امپراطوران ایران و روم و غیره آن روزگار و دعوت به خداپرستی بود.

آیت الله نورمفیدی گفت: امام خمینی(ره) در این پیام به گورباچف می‌گویند؛ مشکل شما اقتصادی نیست برای این است که خداوند را کنار گذاشته‌اید و برای نجات، باید انسان به فطرت توحیدی خود برسد. این نامه خطاب به همه بشریت و برای همه عصرها بود.

امام جمعه گرگان به سند جدید استراتژی امنیت ملی آمریکا که به‌تازگی توسط ترامپ در کنگره ارائه شد اشاره کرد و گفت: این سند در 68 صفحه تنظیم شده که به قول بسیاری و از جمله یک نشریه سوئیسی ترامپ حوصله خواندن گزارش‌های مفصل را ندارد و تفاوت فاحش بین محتوای سند و سخنانش همین را نشان می‌دهد. ترامپ با ابراز نگرانی از قدرت موشکی ایران برنامه استقرار یک سامانه دفاعی چند لایه در برابر خطر ایران و کره شمالی را ارائه کرده و توطئه‌ای دیگر را علیه مردم ایران و انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب 

آیت الله نورمفیدی، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکایی‌ها همیشه علیه ما توطئه کرده‌اند. ریگان هم مانند ترامپ دشمنی خود را به مردم ما ثابت کرد. ریگان از ترامپ بسیار باهوش‌تر و خبیث‌تر بود، بازیگر هم بود ولی در بازی با مردم ایران و انقلاب اسلامی شکست خورد و اکنون در عذاب الهی است و جسمش پوسیده است و روحش نیز.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: شرایط امروز ما، شرایط ویژه است و همه ما باید دست به دست هم بدهیم و یک قوه به‌تنهایی نمی‌تواند از پس مشکلات مردم و کشور برآید. با همکاری همه قوا و با استفاده از تدبیر و بهره‌گیری از متخصصان و مدیران می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه