English

آیت‌الله نورمفیدی:

بی‌منطقی و بی‌برنامگی ترامپ، آمریکا را نابود خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با محکومیت اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: بی‌منطقی و بی‌برنامگی ترامپ، آمریکا را نابود خواهد کرد.

بی‌منطقی و بی‌برنامگی ترامپ، آمریکا را نابود خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز‌جمعه گرگان با محکومیت تصمیمات اخیر ترامپ اظهار داشت: این موضوع از 20 سال قبل به تصویب کنگره آمریکا رسیده بود اما روسای جمهور آمریکا دست به این کار نزدند و خطرات این اقدام را احساس می‌کردند اما ترامپ نادان امروز قول خودش را عملیاتی کرد.

وی افزود: این تصمیم نابخردامه ترامپ داد هم‌پیمانان آمریکا را هم درآورده و همه کشورهای اسلامی نیز نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند  و آمریکایی‌ها چون در مسائل خاورمیانه شکست خوردند و دولتمردان آمریکایی اعتراف کردند که خودشان داعش را به راه انداختند و در تبلیغات انتخاباتی این را بیان کردند؛ با بیان این اقدامات به فکر جبران آن هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان افزود: این داعشی‌ها که ادعای مسلمانی می‌کردند چرا یک گلوله به‌سمت آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی شلیک نکردند؛ این نشان می‌دهد داعش عامل آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود و زمانی که شکست خوردند دنبال کسب آبرو هستند و به‌دنبال جبران هستند که دست به این اقدام زدند و می‌خواهند قلدری خود را نشان دهند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: زمانی که پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی قدس اعلام شد تنها فردی که از ترامپ قدردانی کرد نتانیاهو بود و حتی داخل آمریکا هم با این تصمیم ترامپ مخالفت شد.

نورمفیدی گفت: ترامپ روزی در سازمان ملل مقابل دیدگان سران کشورها گفت که کره شمالی را از روی زمین محو خواهیم کرد اما 3 هفته بعد گفت آرزو دارم با رئیس‌جمهور کره‌شمالی بنشینیم و دوست باشیم و این نشانه ضعف و عجز و ناتوانی ترامپ و آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به یک بی‌برنامگی و بی‌منطقی رسیده و این بی‌منطقی و بی‌برنامگی ترامپ، آمریکا را نابود خواهد کرد.

شهادت دکتر مفتح 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به شهادت دکتر مفتح خاطرنشان کرد: بر موضوع وحدت حوزه و دانشگاه، شهید مفتح همیشه تاکید و تلاش می‌کرد نفاق بین وحدت حوزه و دانشگاه را از بین برده و این دو نهاد مهم را در یک وحدت قرار دهند.

امام جمعه گرگان گفت: حوزه و دانشگاه باید نسبت به نقشه‌های دشمن هوشیار بوده و احساس مسئولیت کنند و همه باید کشور را به اوج کمال برسانیم و اگر این هوشیاری و وحدت را نداشته باشیم به جایی نخواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی