English

واکنش شبکه سمن‌های محیط زیست و منابع طبیعی لرستان به برخی جوسازی‌ها؛

اظهارات برخی افراد تحت عنوان سمن‌های زیست محیطی و منابع طبیعی، جعلی و فاقد وجاهت قانونی است

روابط عمومی شبکه سمن‌های محیط زیست و منابع طبیعی استان لرستان با صدور بیانیه‌ای، اظهارنظر شخصی افراد تحت عنوان سمن‌های زیست محیطی و منابع طبیعی را فاقد وجاهت قانونی خواند و تصریح کرد: این اظهارات، بی‌پایه و اساس و جعلی است.

اظهارات برخی افراد تحت عنوان سمن‌های زیست محیطی و منابع طبیعی، جعلی و فاقد وجاهت قانونی است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در پی انتشار برخی شایعات توسط افرادی تحت عنوان جعلی سمن‌های زیست محیطی علیه دستگاه‌های متولی محیط زیست و منابع طبیعی لرستان، روابط عمومی شبکه سمن‌های محیط زیست و منابع طبیعی استان با صدور بیانیه‌ای، از مردم خواست تا به این شایعات توجه نکرده و اخبار رسمی را از طریق روابط عمومی این مجموعه و رسانه‌های معتبر استانی و کشوری پیگیری کنند.

در بیانیه صادره آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان لرستان

سلام علیکم؛

احتراماً به استحضار می‌رساند، با توجه حضور فراگیری عموم مردم در فضای مجازی، برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از نام سمن‌های زیست محیطی و منابع طبیعی لرستان و با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی، سعی در تخریب چهره استان لرستان و دستگاه‌های متولی این امر دارند. علی ایحال اعلام می‌دارد که اظهارنظر و فعالیت این افراد مورد تایید شبکه سمن‌های محیط زیست و منابع طبیعی لرستان نبوده و لازم است تا آحاد مختلف جامعه، به این اقدامات تخریبی توجه نکنند.

ارائه پیشنهاد یا تذکر و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مدیران دستگاه‌های متولی امری است معمول که از طریق مجموعه سمن‌های زیست محیطی دارای مجوز استان انجام گرفته و صورت می‌گیرد، لذا هرگونه اقدام مشابه و موازی از سوی برخی افراد خودسر، فاقد وجاهت قانونی بوده که در صورت تکرار، مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

علی هذا، از شما مردم شریف استان لرستان خواهشمند است در صورت مشاهده پیام‌های مخرب زیست محیطی، از انتشار آن خودداری کرده و در جهت راستی‌آزمایی مطالب مطروحه، مراتب را از طریق وب‌سایت ادارات کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان و یا روابط عمومی شبکه سمن‌های محیط زیست و منابع طبیعی و رسانه‌های معتبر لرستان پیگیری فرمایید.

روابط عمومی شبکه سمن‌های محیط زیست و منابع طبیعی استان لرستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه