English

رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

مجازات‌های محیط‌زیستی بازدارنده نیست

رئیس کمیسیون قضایی مجلس از منطقه شکار و صید ممنوع سرکن و باباحبیب کوهدشت بازدید کرد.

مجازات‌های محیط‌زیستی بازدارنده نیست

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رئیس کمیسیون قضایی مجلس و رئیس مجمع نمایندگان لرستان در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان به‌خاطر دقت نظر در بررسی و رفع مشکلات زیست‌محیطی این شهرستان و همچنین تلاش‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان در ثبت نمودن این منطقه به‌عنوان منطقه شکار و صید ممنوع خواستار ارتقای سطح این منطقه، به منطقه حفاظت شده جهت حفاظت و حراست بیشتر از تنوع زیستی، مناظر و زیستگاه‌های بکر منطقه شد.

وی با اشاره به اهمیت محیط‌زیست از جنبه‌های دینی، علمی و اجتماعی از محیط زیست به‌عنوان یکی از مولفه‌های حقوق بشر در جوامع امروزی نام برد و خواستار توجه بیشتر دولتمردان، مسئولین مربوطه و همه اقشار جامعه به این مهم شد.

الهیار ملکشاهی با اشاره به ناکافی بودن مجازات‌ها و عدم بازدارندگی قوانین زیست‌محیطی، بر اصلاح این قوانین توسط دستگاه‌های ذیربط تاکید و آمادگی خود را به‌عنوان مسئول کمیسیون قضایی مجلس برای بررسی و تصویب قوانین در راستای تقویت محیط زیست، با توجه به پیشنهادهای سازمان حفاظت محیط زیست اعلام نمود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان همچنین از محیط‌بانی به عنوان یکی از مشاغل پر خطر و پر استرس در دنیا نام برد و بر حمایت جدی دولت و مجلس از این قشر تاکید و اعلام کرد: در جهت حمایت‌های قضایی از مباحث محیط‌زیستی و محیط‌بانان از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه