English

ابتدای دی ماه کرمانشاهیان از بیمه سلامت بخش خصوصی برخوردار می شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیمه سلامت براساس مقررات بخش خصوصی نمی‎تواند در این بخش هزینه‎های درمانی را تقبل کند، گفت: مردم کرمانشاه از ابتدای دی ماه از بیمه سلامت در بخش خصوصی می‎توانند استفاده کنند.

ابتدای دی ماه کرمانشاهیان از بیمه سلامت بخش خصوصی برخوردار می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمودرضا ابراز داشت: با هماهنگی‌های انجام شده کرمانشاه از این موضوع مستثنی شده و در تمامی استان از اول دی‌ماه مردم می‎توانند در بخش خصوصی از بیمه سلامت استفاده کنند.

وی از حذف سقف ویزیت پزشکان در حوزه بیمه‎ها در مناطق زلزله‎زده خبر داد و افزود:هماهنگی‎های لازم در رابطه با حذف سقف ویزیت پزشکان در حوزه بیمه‎ها در مناطق زلزله‎زده انجام شده است و پزشکان می‎توانند از فردا هر تعداد بیمار را با پوشش بیمه‌ای ویزیت کنند.

مرادی بیان کرد: پرداخت‌ها برای پزشکان نیز به‎صورت ماهیانه انجام می‌گیرد و این اقدام باعث می‌شود شهرستان‌هایی که دچار آسیب شده‎اند هرچه زودتر به حالت عادی برگردند.

وی با اشاره به اینکه پوشش بیمه‌ای هم از اول دی ماه طبق روال قبل از زلزله انجام می‌شود، عنوان کرد: بر این اساس که دارندگان دفترچه روستایی 5 درصد و افرادی که دفترچه شهری دارند 10 درصد فرانشیز را پرداخت می‌کنند و مردم  استان می توانند با دردست داشتن دفترچه بیمه به پزشکان و مراکز درمانی مراجعه نمایند که تحت پوشش این موضوع قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه