English

پس از ۴۰ روز خدمات رایگان پزشکی در مناطق زلزله‌زده؛

ریتم طبیعی فعالیت کاری پزشکان سرپل ذهاب از اول دی‌ماه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پس از 40 روز خدمات رایگان، روند پذیرش بیماران در مناطق زلزله‌زده از ابتدای دی‌ماه به حالت عادی برمی‌گردد و بر همین اساس پزشکان سرپل ذهاب نسبت به فعال کردن مطب‌های خود اقدام کنند.

ریتم طبیعی فعالیت کاری پزشکان سرپل ذهاب از اول دی‌ماه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر محمود رضا مرادی از مردم خواست ازاین‌پس با در دست داشتن دفترچه درمانی برای درمان به مراکز مراجعه نمایند و اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه فرانشیز عادی برابر طرح تحول نظام سلامت که برای شهرنشینان 10 درصد و برای روستائیان پنج درصد است، از آن گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با دستور و نظر مساعد وزیر بهداشت دفترچه‌های بیمه سلامت به‌طور استثناء در بخش‌های خصوصی مناطق زلزله‌زده نیز معتبر خواهد بود، گفت: برابر توافق به‌عمل‌آمده با سازمان‌های بیمه‌گر جهت رفاه حال مردم، سقف نسخه ویزیت پزشکان این مناطق نیز حذف و مقرر شد در پرداخت مطالبات آنان تسریع شده و به‌صورت ماهیانه پرداخت شود.

مرادی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی همه‌جانبه برای خدمت به مردم تلاش کرده و طی ۴۰ روز تمام خدمات بهداشتی، درمانی، تشخیصی، دارویی، بستری، جراحی و...خود را بدون هیچ سقفی به‌طور رایگان به این عزیزان ارائه نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه