English

در دیدار رئیس هیات جودو با مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح شد؛

برگزاری رقابت های بین المللی جام طوس مشهد در سال ۹۷

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های اولیه با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون در جهت برگزاری سومین دوره رقابت های جودو بین المللی جام طوس در مشهد خبر داد.

برگزاری رقابت های بین المللی جام طوس مشهد در سال 97

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،حسین محمودی با اشاره به دیدارش با کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: تلاش داریم با هماهنگی و برنامه ریزی  مطلوب با فدراسیون  و مسوولان ورزشی استان برای سومین بار در استان مسابقات بین المللی جودوی جام طوس در سال 97 میزبانی کنیم.

وی ادامه داد: در این مسیر حمایت مسوولان استانی به ویژه دست اندرکاران ورزش و همچنین فدراسیون جودو کشور می تواند به تحقق هرچه مطلوب تر برگزاری این رقابتها کمک کند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی به لزوم کمک رسانه ها، صاحبان صنعت و فعالان اقتصادی استان در برگزاری این رویداد بزرگ در مشهد اظهار امیدواری کرد: قطعا می توانیم با کمک تمامی دغدغه مندان ورزش استان با میزبانی از رقابتهای بین المللی در رشته های مختلف، تزریق شور و نشاط به جامعه ورزش استان را بیش از پیش شاهد باشیم.

وی با اشاره به  برگزاری مطلوب دوره های پیشین این رقابتهای بین المللی در سالهای پیشین، عنوان کرد:  میزبانی مسابقات بین المللی علاوه بر معرفی ظرفیتهای فرهنگی، اجتماعی،تبلیغات گسترده رسانه ای و قرار گرفتن شهر مشهد در کانون توجهات در سطح بین المللی ، دستاوردهای فنی خوبی را در جهت ارتقاء  و رشد  جودوکاران استان خواهد داشت.

محمودی خاطرنشان کرد: در جلسه  هماهنگی با مدیرکل ورزش و جوانان استان، موضوعات دیگری چون ارایه برنامه آماده سازی نخبگان در دو بخش جودو وکوراش، انجام اقدامات و حمایت های زمینه ای برای حضور پرقدرت بانوان و اقایان ملی پوش استان در بازیهای اسیایی اندونزی و توجه ویژه به گسترش کیفی وکمی جودو وکوراش به صورت ویژه در بخش بانوان نیز مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه