English

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی

پیام تبریک صبوریان به منظور افتخارآفرینی آسیایی خراسانی ها

در پیامی کسب جایگاه سومی کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران و کسب ۱۳ مدال توسط ورزشکاران خراسان رضوی در بازی های داخل سالن و هنرهای ‏رزمی آسیا ترکمنستان را تبریک گفت.

پیام تبریک صبوریان به منظور افتخارآفرینی آسیایی خراسانی ها

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، متن پیام کوروش صبوریان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که شهید مدافع حرم محسن حججی با اراده و شجاعتی مثال زدنی برای ایران و اسلام حماسه‌ای جدید خلق کرد شما فرزندان برومند کاروان ورزشی اعزامی به مسابقات داخل سالن و ‏هنرهای رزمی آسیا- ترکمنستان که به نام این شهید عزیز نامگذاری شده بود توانستید با عزم و تلاشی ستودنی پرچم ایران را به احتزاز در بیاورید و سبب سربلندی و عزت مردم عزیز ایران در عرصه‌های بین المللی شوید.

ضمن گرامیداشت و تسلیت ایام عزاداری شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) باید تشکر کنم از ورزشکاران خراسان رضوی که توانستند باظرفیت و امکانات موجود نمایشی خوب و عملکردی درخشان در این دوره از رقابت‌ها داشته باشند و با توسل به امام رضا (ع) برای استان شهر خود افتخار آفرینی کنند و تجربه‌ای خوب برای حضور قدرتمند تر در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بدست آورند.

من و تمامی همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به همراه جامعه ورزشی استان کسب جایگاه سومی کاروان ورزشی شهید حججی در بازی‌های آسیایی ترکمنستان را تبریک میگوییم . از تلاش و اراده ورزشکاران خراسان رضوی که ۱۳ مدال با ارزش در این مسابقات کسب کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر