English

شهردار گرگان انتخاب شد

عبدالرضا دادبود عصر امروز در جلسه غیرعلنی شورای شهر گرگان به عنوان شهردار جدید گرگان انتخاب شد.

شهردار گرگان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج، عصر امروز در جلسه غیرعلنی شورای شهر گرگان با حضور 9 نفر اعضای شورا، عبدالرضا دادبود با کسب 7 رای موافق به عنوان شهردار جدید گرگان مرکز استان گلستان انتخاب و معرفی شد.

عبدالرضا دادبود پیش از این معاون سابق عمرانی استانداری گلستان در دولت نهم بوده و باید حکم شهردار شدن وی پس از بررسی در وزارت کشور به وی داده شود.

پیش از این نیز شورای شهر گرگان با اکثریت آراء سیدمحمدعلی ثابت‌قدم را به عنوان شهردار گرگان انتخاب کرده بود که صلاحیت وی در وزارت کشور تائید نشد.

حسین ربیعی سخنگوی شورای شهر گرگان عصر امروز در حاشیه جلسه انتخاب شهردار گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پروسه انتخاب شهردار برای بار دوم امروز به پایان رسید و از بین ٦ نامزدی که حضور داشتند آقای جرجانی انصراف دادند و از بین 5 نفر باقی مانده آقای عبدالرضا دادبود با ٧ رای به عنوان شهردار گرگان انتخاب شدند.

 مهمترین برنامه ما در شهرداری 

وی تصریح کرد:ادامه پروژه‎های در دست اقدام است و با توجه به بودجه‎ای که پیش‎بینی می‎شود باید برای سال آینده برنامه‎ریزی کنیم.

سخنگوی شورای شهر گرگان ادامه داد: برنامه‎هایی که در دوره انتخابات قول داده بودیم سعی می‎کنیم در دستور کار قرار دهیم و دنبال کنیم.

ربیعی تاکید کرد: بودجه امسال با توجه به رکود حاکم امسال محقق نخواهد شد و در سال آینده راهکارهایی که بودجه را افزایش دهیم را دنبال می‎کنیم.

وی افزود: دعوت از سرمایه‎گذاران و مشارکت سرمایه‎گذاران در اجرای پروژه‎ها را خواهیم داشت و امید داریم بودجه سال آینده محقق شود.

سخنگوی شورای شهر گرگان درباره تائید شهردار گرگان افزود: امید داریم که دادبود از سوی وزارت کشور تائید شود، ٢ رای مخالف در این جلسه داشتیم که من به آقای افضلی رای دادم و آقای یوسفی هم به طبرسا رای دادند.

ربیعی تاکید کرد: دادبود شهردار منتخب همه اعضای شورای شهر هستند و اعتقاد دارم فراجناحی کار می‎کند و عملکرد خوبی داشته و فردی باتقوا است.

وی با بیان اینکه با حضور دادبود آینده خوبی را برای گرگان پیش‎بینی می‎کنیم، یادآور شد: حضور دادبود را به فال نیک می‎گیریم و قطعا در آینده وضعیت بهتری را خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه