English

شهردار منطقه چهار استان قم:

شهروندان باید نکات ایمنی و اصولی در ساخت و سازها را رعایت کنند

شهردار منطقه چهار قم گفت: با توجه به زلزله خیز بودن کشور و نیز شهر قم امیدواریم شهروندان نکات ایمنی و اصولی در ساخت و سازها را رعایت کنند تا کمترین خسارات مالی و جانی را در بحران‌ها شاهد باشیم.

شهروندان باید نکات ایمنی و اصولی در ساخت و سازها را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مجید متین‌فر با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف شهر، اظهار کرد: در منطقه چهار نیز احداث این مجموعه در شهرک بنیاد در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر جزئیات و مکان یابی صورت گرفته برای این پروژه، گفت: اجرای مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره میدان جوان با مساحت زمین 2 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 4 هزار متر مربع در حال انجام است.

متین فر با تاکید بر اینکه پایه برنامه ریزی درست جمع آوری اطلاعات درست و دقیق است، افزود: از شهروندان درخواست داریم با ممیزین املاک شهرداری برای جمع‌آوری اطلاعات صحیح املاک همکاری بهتری داشته باشند تا شهرداری نیز در آینده خدمات بهتر و مناسب‌تری به شهروندان ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید در ساخت و سازها حقوق قانونی و شرعی همسایگان را رعایت کنند تا شاهد شکایات کمتری در شهرداری باشیم، گفت: با توجه به زلزله خیز بودن کشور و نیز شهر قم امیدواریم شهروندان نکات ایمنی و اصولی در ساخت و سازها را رعایت کنند تا کمترین خسارات مالی و جانی را در بحران‌ها شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه