English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

رسالت اصلی دانشگاه توسعه فعالیت های علمی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسالت اصلی دانشگاه را توسعه فعالیت های علمی دانست و گفت: رشد و توسعه دانشگاه در گرو رشد و توسعه فعالیت های دانشجویی علی الخصوص فعالیت های علمی دانشجویان می باشد.

رسالت اصلی دانشگاه توسعه فعالیت های علمی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شاهرخ یوسف زاده چابک در آستانه روز دانشجو، در نشست هم اندیشی با نمایندگان نهادهای دانشجویی مستقر در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دوران دانشجویی دوران آماده شدن دانشجویان برای ورود به فعالیت های اجتماعی است که هر دانشجو می تواند در کنار تحصیل و درس خواندن با شرکت در کارهای گروهی و مشارکت های اجتماعی در دانشکده های محل تحصیل، خود را برای کارهای بزرگتر  آماده کند.

یوسف زاده تصریح کرد: فعالیت های دوران دانشجویی فرصتی برای ورود دانشجویان به عرصه فعالیت های اجتماعی است و معمولا افرادی در عرصه های مختلف اجتماعی موفق تر هستند که در دوران طلایی دانشجویی با تمرین و ممارست، خود را ورزیده کرده اند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این که خواسته ها و نیازهای بشر متعدد است و رفع این خواسته ها و نیازها نیز همیشه یک دغدغه برای جامعه بشری بوده، اظهار داشت: شما دانشجویان می توانید با اثر بخشی فعالیت های خود بهبود عملکرد حوزه دانشجویی که بسیار هم حایز اهمیت است را فراهم آورید.

یوسف زاده تاکید کرد: رسالت اصلی دانشگاه توسعه فعالیت های علمی است و رشد و توسعه دانشگاه در گرو رشد و توسعه فعالیت های دانشجویی علی الخصوص فعالیت های علمی دانشجویان می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبیین برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز به دنبال کار آفرینی و تولید ثروت است و این مهم باید در بستر دانشگاه نهادینه شود و تمامی دانشجویان این دانشگاه نیز برای تحقق این مهم باید با مسوولین و کارکنان دانشگاه هم مسیر شوند. 

وی با اشاره به ظرفیت بالای دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواستار همراهی دانشجویان با برنامه راهبردی حوزه سلامت در استان شد و  هدف گذاری را نقطه عطف دوران دانشجویی دانست و افزود: اگر در برنامه های درسی و کاری خود هدف گذاری نداشته باشیم، در هر مسیری که گام بر داریم درست است چرا که به دنبال هدفی نامشخص و پیمودن راهی نامعلوم هستیم.

یوسف زاده اظهار داشت: پیمودن راه سخت و پر پیچ و خم علمی نیازمند ارتقا و توسعه ساختارهای فرهنگی است.

این مسوول سرمایه گذاری در حوزه دانشجویی را حایز اهمیت دانست و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهان حمایت از فعالیت های دانشجویی و توسعه عملکرد دانشجویان در زمینه های مختلف می باشد.

در ادامه نمایندگان نهادهای دانشجویی و دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گزارشی از فعالیت های دانشجویان در عرصه های ذی ربط ارایه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه