English

کلنگ احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان تاسکوه ماسال به زمین زده شد

به مناسبت هفته بسیج، کلنگ شصت و دومین پایگاه اورژانس 115، با حضور جمعی از مسوولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شهرستان ماسال در روستای توریستی تاسکوه از توابع شهرستان ماسال به زمین زده شد.

کلنگ احداث پایگاه اورژانس 115 در دهستان تاسکوه ماسال به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی داودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  در آیین کلنگ زنی پایگاه اورژانس 115 در روستای تاسکوه شهرستان ماسال، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر فتحی پزشک مردمی  و تقدیر از مسوولین شهرستان ماسال، اظهار داشت: در استان گیلان در طی  سال گذشته 600 نفر بر اثر صانحه تصادف جان خود را ازدست دادند و ده برابر این تعداد نیز در بیمارستان ها جهت درمان بستری شدند.

 وی با بیان این مطلب که از آغاز سال جاری تا کنون 32 نفر بر اثر صانحه تصادف دچار عارضه قطع نخاع شده اند، گفت: با توجه به توریستی بودن شهرستان ماسال، مطمئنا با افتتاح این پایگاه در منطقه ییلاقی تاسکوه، می توان خدمات درمانی مفیدی را به مردم بومی و گردشگران این منطقه ارایه داد.

وی استان گیلان را یک استان حادثه خیز خواند و عنوان کرد از 57 حادثه شناخته شده در جهان احتمال وقوع 43 مورد آن در کشور وجود دارد و این امر ناشی از اقلیم چهارگانه  کشور است. معاون اجتماعی دانشگاه در پایان ضمن تقدیر از زحمات مسوولین شهرستان ماسال و مردم شهرستان ماسال، اظهار امیدواری کرد با افتتاح این پایگاه شاهد بهبود خدمات پیش بیمارستانی در این منطقه باشیم.

تقدیر امام جمعه شهرستان ماسال از دانشگاه علوم پزشکی گیلان

حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان ماسال نیز در این مراسم با اشاره به توسعه خدمات درمانی در این شهرستان، ضمن تقدیر از زحمات اورژانس 115، مسوولین دانشگاه، به ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: آغاز عملیات اجرایی این پروژه را که مقارن با آغاز امامت ولی عصر (عج) می باشد، به فال نیک می گیریم و امیدواوریم که در این منطقه، دیگر حوادث ناگوار جاد ه ای را شاهد نباشیم.

کلنگ شصت و دومین پایگاه اورژانس 115 گیلان با همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان  در زمین اهدایی  خانواده زنده یاد دکتر مهدی فتحی پزشک مردمی شهرستان ماسال در فضایی به مساحت 300 متر مربع در دهستان تاسکوه  به زمین زده شد.

در این مراسم مسوولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فرماندار، بخشدار، امام جمعه، خانواده زنده یاد دکتر مهدی فتحی پزشک مردمی و مردم محلی شهرستان ماسال حضور داشتند.

مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجهز به 100 دستگاه آمبولانس و 400 پرسنل و 61 پایگاه شهری و جاده ای می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه