English

همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شرکت محصولات تزریقی ایران

در راستای استقرار برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت، زمینه همکاری مشترک دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بزرگ ترین شرکت تولید کننده محصولات تزریقی ایران، فراهم می شود.

همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شرکت محصولات تزریقی ایران

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در راستای برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت، زمینه همکاری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شرکت دارویی کاسپین تامین بزرگترین تولید کننده فرآورده های تزریقی کشور، فراهم می شود.

در این زمینه، نشست مشترکی به منظور توسعه همکاری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مدیران ارشد شرکت دارویی کاسپین تامین در محل دفتر مدیر عامل شرکت کاسپین تامین، برگزار شد.

احسان ابوطالب رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این نشست با اشاره به ارتباط موثر بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شرکت های داروسازی، اظهار امیدواری کرد: با توسعه ارتباط دانشگاه علوم پزشکی گیلان و صنعت، فضای مناسبی در زمینه تحقیقات کاربردی، کارآفرینی و تولید ثروت در استان ایجاد شود و شاهد راه اندازی چرخه فناوری سلامت در گیلان باشیم.

در این نشست مقرر شد؛ ضمن تسریع در انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه، دستورالعمل کاربردی با رویکرد استقرار واحد تحقیقات کاربردی دانشگاه در شرکت دارویی و ارایه ساختار مناسب جهت ورود به مرحله عملیاتی، در اسرع وقت تهیه و تنظیم شود.

شرکت کاسپین تامین، بزرگترین تولید کننده فرآورده های تزریقی کشور است که طی انعقاد تفاهم نامه، توسعه محصولات جدید این شرکت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به انجام خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه