English

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

واکنش مهدی روشنفکر به انتخاب «نظری» به عنوان معاون سیاسی استاندار

همچنانکه مقام معظم رهبری در سفر به استان در سال ۷۳ فرمودند «این استان بیش از هر چیزی گرفتار مسائل شبه سیاسی شده است» بنده هم امروز به آقای احمدی می گویم بسیاری از مسائلی که دیده و یا شنیده‌اید شبه سیاسی هستند نه سیاسی.

واکنش مهدی روشنفکر به انتخاب «نظری» به عنوان معاون سیاسی استاندار

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتخاب سید محمد کاظم نظری فرماندار کنونی بویراحمد به سمت معاون سیاسی استاندار واکنش نشان داد و گفت: احتمالاً این بحث گمانه زنی رسانه‌ها باشد.

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرمایشات استاندار محترم در خصوص انتخاب مدیران و انتقادات ایشان به مدیریت‌های فامیلی و با کارکرد صرفاً انتخاباتی بعید میدانم چنین اتفاقی بیفتد.

وی عنوان کرد: به طور حتم استاندار محترم عملکرد گذشته مدیران و میزان رضایتمندی مردم از مدیران را در تغییرات اتی لحاظ خواهند نمود، فبا این وجود بعید میدانم با وجود انتقاد ۷۵ درصد مردم از عملکرد مدیری در گذشته نه چندان دور, نماینده عالی دولت در استان بدون توجه به خواست و اراده مردم چنین تصمیم حساسیت افرینی را اتخاد فرمایند بالاخره مردم ولی نعمت انقلاب هستند و اساساً هدف نهایی خدمت به مردم و کسب رضایت مردم هست با شناخت نسبی که از استاندار حاصل شده، حتماً ایشان در تغییرات احتمالی به این مهم توجه ویژه ای خواهند داشت.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آرامش فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد را رضایت بخش دانست و گفت: انتظار می‌رود استاندار محترم با لحاظ نمودن عملکرد گذشته مدیران و حساسیت‌هایی که قاطبه مردم به عملکرد بعضی مدیران دارند به تداوم این ارامش کمک کنند و مانع چند پارگی و دوقطبی‌های مخل و مزاحم توسعه شوند.

وی افزود: خوشبختانه استاندار محترم شناخت خوبی از فضای استان و بایدها و نبایدهای مدیریتی در استان دارند لذا توقع همه مردم این است که حسب شناخت حاصله، با عبور از مرزبندی‌های منطقه ای و سیاسی و فامیلی نسبت به اعمال تغییرات در راستای توسعه همه جانبه استان اقدام نمایند.

روشنفکر با تاکید بر اینکه تغییر مدیرت‌ها باید متناسب با خواست مردم و با هدف اصلاح وضعیت موجود انجام شود، ادامه داد: مردم از وضع موجود ناراضی و تنها در صورتی از تغییر استقبال می‌کنند که به اصلاح وضعیت موجود، امید داشته باشند.

این فعال سیاسی و اجتماعی اظهار داشت: انتظار می‌رود مدیریت ارشد استان در پی انتخاب مدیران شایسته و جهادی باشد زیرا انتخاب مدیران با مبنای صرفاً سیاسی و فامیلی، بدون توجه به شایستگی‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان است.

روشنفکر خطاب به علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنانکه مقام معظم رهبری در سفر به استان در سال ۷۳ فرمودند «این استان بیش از هر چیزی گرفتار مسائل شبه سیاسی شده است» بنده هم امروز به آقای دکتر احمدی میگویم بسیاری از مسائلی که دیده و یا شنیده‌اید شبه سیاسی هستند نه سیاسی.

وی در پایان خواستار تعامل و همکاری تمامی جریان‌های سیاسی، نمایندگان مجلس و نخبگان دانشگاهی با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه شد و گفت: از همه مردم استان به ویژه جریانات سیاسی و نخبگان می‌خواهم با ترجیح منافع عمومی بر منافع گروهی و شخصی اجازه دهند استاندار محترم با فراغ بال و بدور از حاشیه‌ها و سهم خواهی ها به توسعه استان کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه