English

حضور مخابرات منطقه اصفهان و همراه اول در اتوکام ۲۳ اصفهان

مخابرات منطقه اصفهان در بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری با بیشترین فضا سرویس های نوین و فروش با تسهیلات ویژه خدمات را به بازدیدکنندکان ارائه نمود.

حضور مخابرات منطقه اصفهان و همراه اول در اتوکام 23 اصفهان

به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، رئیس اداره امور مشترکین مخابرات منطقه اصفهان گفت: امسال در اتوکام 23 همراه اول به ارایه خدمات اینترنت نسل 4 و فعال سازی سیم کارت دائمی و اعتباری با تخفیف ویژه نمایشگاه نموده است.

فرشته صبایی اظهار داشت: تعویض سیم کارت نسل 3 با یو سیم بصورت رایگان و با هدیه 15گیگ اینترنت خطوط اعتباری و 20 گیگ برای خطوط دائمی ازدیگر خدمات همراه اول در این نمایشگاه است.

وی افزود: ارائه سرویس نورونتا با خدمات ویژه شبکه امن سازمان های کشور است که مهمترین شاخصه های شبکه نورونتا شبکه اختصاصی غیر اشتراکی، سرویس با ضریب دسترسی تا 99و نه دهم درصد، سرویس با بالاترین ضریب امنیت در کشور، بهره مندی از ظرفیت کافی و توسعه پذیری در شبکه، دارای مرکز تماس وی آی پی و همچنین سرویس با QOS تضمین شده و امکانات ارایه  SLA می باشد.

صبایی گفت: شبکه نورونتا با بهره مندی از راه حل شرکت  tellabs از سال 82 خدمات ارتباطی مشترکین دیتا را ارائه و در حال حاضر موسسات مالی و اعتباری و حاکمیتی از این شبکه نورنتا که یکپارچه ترین دیتای موجود در کشور می باشد بهره مند هستند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه طرح های متنوع ADSL با ارایه اینترنت پرسرعت در سطح استان با بیش از نیم میلیون مشترک را داریم که با طرح های متنوع و تسهیلات ویژه به مشترکین در نمایشگاه ارائه می گردد.

رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان گفت: خدمات تلفن ثابت با ارایه شماره های رند و 30 درصد تخفیف و همچنین ارائه فن اوری جدید FTTH است که با عنوان تانوما ارایه میگردد که این تکنولوژی FTTH جدیدترین فناوری ارتباطی دنیا می باشد که بوسیله آن می توان پهنای باند بسیار بالا را به منازل و مکان های صنعتی و تجاری منتقل نمود، در این تکنولوژی به جای سیم مسی و استفاده از الکتریسیته برای انتقال اطلاعات از فیبر نوری با سرعتی بسیار بالا و از طریق نور استفاده می گردد.

بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری و مخابرات از 30 آبان تا 4 آذر در محل نمایشگاه های اصفهان پل شهرستان برپا می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه