English

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان خبر داد؛

۶۴ روستای شفت تا پایان سال از اینترنت نسل ۴ برخوردار خواهند شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک شهرستان شفت به طرح "های وب" و ارایه اینترنت پرسرعت در روستاهای کشور نیز اشاره و تصریح کرد: 64 روستای شفت تا پایان سال از اینترنت نسل 4 برخوردار خواهند شد و مردم این روستاها با یک مودم می توانند به اینترنت 4G دسترسی پیدا کنند.

64 روستای شفت تا پایان سال از اینترنت نسل 4 برخوردار خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرزداد توکلی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در شفت 66 درصد است افزود: ضریب نفوذ اینترنت ADSL در این شهرستان 29.3 درصد است که این میزان بر اساس متوسط استانی 50 درصد می باشد.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان به پیگیری های مکرر فرماندار شفت و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت آنتن دهی در روستاهای این شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده بخشی از مشکلات مردم تا پایان سال جاری مرتفع خواهد شد.

وی به طرح " های وب" و ارایه اینترنت پرسرعت در روستاهای کشور نیز اشاره و تصریح کرد: 64 روستای شفت تا پایان سال از اینترنت نسل 4 برخوردار خواهند شد و مردم این روستاها با یک مودم می توانند به اینترنت 4G  دسترسی پیدا کنند.

توکلی در ادامه افزود: روستاهای باقیمانده با اجرای طرح همت از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند با مراجعه به سامانه http://195.ir  و یا تماس با شماره تلفن 195 مشکلات ارتباطی و مخابراتی خود را ثبت و پیگیری کنند افزود: تحویل یک ماهه تلفن ثابت به متقاضیان با ثبت نام در سامانه http://tci.ir  انجام می پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه