English

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

تیم حمایت روانی جمعیت هلال احمر اصفهان به مناطق زلزله زده اعزام شد

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام تیم ساماندهی حمایت روانی بازماندگان (سحر) این جمعیت به مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه خبر داد.

تیم حمایت روانی جمعیت هلال احمر اصفهان به مناطق زلزله زده اعزام شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حیدر علی خانبازی گفت: کاهش شیوع و پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی بلایا، تقویت مهارت های اجتماعی بازماندگان و کمک به ساماندهی مجدد جامعه از ماموریت های این تیم است.

وی اظهار کرد: این تیم ها با هدف کمک به ساماندهی مجدد جامعه، افزایش توان انطباق و آماده سازی بازماندگان با کمک جامعه محلی شامل گروه های اجتماعی، مذهبی، ورزشی، حمایت روانی، بهداشتی، پشتیبانی و هنری به این مناطق اعزام شدند.

خانبازی بیان کرد: این داوطلبان در قالب تیم های 12 نفره با اهدای هدایا به کودکان، برگزاری مراسم متناسب با عقاید دینی منطقه، بررسی وضعیت بهداشتی آسیب دیدگان، ایمن سازی مناطق، برگزاری بازی ها و اجرای نمایش، به تسکین آلام کودکان و نوجوانان و افراد آسیب دیده در این زلزله می پردازند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه اعضای این تیم از شهرستان های اصفهان، نجف آباد، برخوار، خمینی شهر، چادگان، شاهین شهر و میمه و آران و بیدگل هستند؛ گفت: 6 روحانی امدادگر، 2 روانشناس و مشاوره و چندین عضو با تجربه این جمعیت که سابقه حضور در کاروان های نیکوکاری و حوادث گذشته را دارند در این تیم به ارائه خدمت به بازماندگان از سانحه زلزله اخیر خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه