English

به همت بنیاد مسکن اصفهان؛

آواربرداری و بازسازی شهر سر پل ذهاب آغاز شد

بنیاد مسکن استان اصفهان، عملیات آواربرداری و بازسازی را در مناطق زلزله زده کرمانشاه کلید زد.

آواربرداری و بازسازی شهر سر پل ذهاب آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان اصفهان بیشترین خسارت زلزله کرمانشاه را در شهر پل ذهاب بیان کرد و گفت: حدود 60 نفر نیروی مهندسی، کارشناس مسکن ساز و تدارکات بنیاد مسکن استان اصفهان با پنج دستگاه بیل مکانیکی، سه دستگاه لودر و 40 دستگاه کامیون دراین منطقه برای آواربرداری، بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی فعالیت می کنند.

محسن قوی بیان میزان تسهیلات بانکی و بلاعوض برای ساخت هر واحد مسکونی تخریب شده را 450 میلیون ریال بیان کرد و افزود: طبق مصوبه هیات دولت، این میزان تسهیلات در قالب بانکی، خرید لوازم خانگی و اسکان موقت ارائه می شود.

وی همچنین میزان تسهیلات بانکی و بلاعوض بازسازی هر واحد مسکونی را 180 میلیون ریال برشمرد و گفت: این میزان تسهیلات در قالب 120 میلیون ریال بلاعوض و 30 میلیون ریال اسکان موقت و 30 میلیون ریال بانکی به مالکان واحدها ارائه می شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان اصفهان بااشاره به ارزیابی 762  واحد خسارت دیده زلزله در این منطقه تاکنون گفت: پیش بینی می شود چهار هزار و 500 واحد مسکونی نیازمند ساخت مجدد و  هشت هزار واحد هم نیازمند بازسازی در شهر پل ذهاب استان کرمانشاه  است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه