English

با هدف کمک به زلزله زدگان:

تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت : با هدف کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور تیمی کامل از آتش نشانان باتجربه وماهر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری سنندج به مناطق زلزله زده  استان کرمانشاه اعزام شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، تیم امداد ونجات سازمان آتش نشانی شهرداری جهت یاری رساندن به آسیب دیدگان زلزله به استان کرمانشاه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج جان باختن جمعی از هموطنان در استانهای ایلام و کرمانشاه را در حادثه زلزله را به تمامی مردم ایران اسلامی تسلیت گفت و افزود : دستگاههای امدادی و حمایتی در زمان بروز چنین حوادثی نقش تاثیر گذاری در یاری رساندن به آسیب دیدگان دارند.

رامین اسد نژاد بیان کرد : سازمان آتش نشانی بعنوان یک سازمان امدادی وظیفه دارد در زمان بروز اینچنینی حوادثی در هر زمان و هرمکانی نسب به کمک و یاری رساندن به مردم حادثه دیده وارد عمل شود.

وی گفت : با توجه به دستور شهردار و همچنین برگزاری جلسه در شورای شهر مقرر شد در صورت نیاز تیم امداد و نجات این سازمان به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شود.

اسدنژاد افزود : پس از هماهنگی صورت گرفته با مدیریت بحران استان و همچنین دستگاههای مرتبط عصر دیروز تیمی کامل از آتش نشانان این سازمان با تجهیزات لازم به استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی عنوان کرد : با توجه به اعلام آمادگی اکثر آتش نشانان  این سازمان جهت حضور در مناطق زلزله زده 15 نفر از نیروهای ماهر و با تجربه به کرمانشاه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد : علاوه بر اعزام آتش نشان یک دستگاه نیسان هم حامل مواد خوراکی و البسه که توسط نیروها ی سازمان جمع آوری شده بود به کرمانشاه منتقل شد.

آتش نشانان سنندجی

اسدنژاد تصریح کرد : همراه اعزام نیرو یک دستگاه خودراین سازمان حاوی تجهیزات شامل فک های باز کننده ،قیچی برش ،هوا وگاز ،انواع دیلم ،موتور برق و موتور جوش واره موتور ی نیز  انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه آب آشامیدنی در این مناطق کم است یک دستگاه  تانکر حمل آب که کاملا هم شستشو و کلر زنی شده جهت آب رسانی به مناطق زلزله زده اعزام شد.

اسدنژاد افزود : یک دستگاه اتوبوس هم از طریق سازمان اتوبوس رانی جهت جابجایی نیروها و انجام خدمات دیگر به مناطق زلزله زده اعزام شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اعلام کرد : تا زمانی که مدیریت بحران استان کرمانشاه  اعلام کند نیروهای آتش نشانی در مناطق زلزله زده اقدام به امداد رسانی خواهند نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه