English

مدیرعامل آتش نشانی سنندج خبر داد:

در بخش آموزش تعداد۷۴۴نفر موارد ایمنی را فراگرفته اند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام 559 عملیات امداد و نجات توسط نیروهای آتش نشانی در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد و گفت: 323عملیات مربوط به حوادث آتش سوزی و 336 مورد مربوط به عملیات امداد ونجات بوده است.

در بخش آموزش تعداد744نفر موارد ایمنی را فراگرفته اند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، عملکرد شش ماهه نخست سال جاری را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج  اظهار داشت : این سازمان در شش ماهه نخست سالجاری 659 عملیات آتش سوزی و امداد و نجات را انجام داده است.

رامین اسد نژاد گفت: از این مقدار عملیات انجام شده 323  فقره مربوط به  حوادث آتش سوزی و 336 مورد نیز  عملیات امداد و نجات بوده است.

 وی بیان کرد : حوادث آتش سوزی شش ماهه نخست امسال شامل 194 فقره مربوط به فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، 32 فقره مسکونی، 31 فقره خودرو و ماشین آلات، 29 فقره ضایعات و زباله، 23 مورد تجاری، 4 مورد انبار، صنعتی و اداری هر کدام یک مورد و 8 فقره سایر موارد بوده است.

وی اضافه کرد: 95 فقره گرفتن حیوانات وحشی و موذی، 57 فقره آسانسور، تصادف و آبگرفتگی هر کدام 14 مورد، 13 فقره گیر کردن انگشتر، 5 فقره سقوط در چاه و ریزش چاه، عملیات غواصی 3 مورد، ریزش آوار و چرخ گوشت هر کدام 2 مورد، خفگی و گاز گرفتگی یک فقره و 8 عملیات نیز در بخش سایر موارد از جمله عملیات های امداد ونجات این سازمان در شش ماهه نخست سالجاری بوده است.

اسدنژاد  افزود : در حوادث رخ داده امسال 7 نفر فوت کرده و 30 نفر هم مصدوم شدند که دونفر از فوتی ها بر اثرغرق شدگی 2نفر در حوادث رانندگی و سه نفر هم سایر حوادث بوده است

وی در بخش آموزش تعداد افراد آموزش دیده را 744 مورد عنوان کرد و خاطرنشان نمود: 694 نفر تحت آموزش های برون سازمانی قرار گرفته و 50 نفر نیز به صورت درون سازمانی آموزش دیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه