English

مدیرکل مدیریت بحران استان قم:

حضور نیروهای امدادی قم در مناطق زلزله زده

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: کار نجات در مناطق زلزله زده به پایان رسیده ولی همچنان اکیپ 60 نفره ای از نیروهای امدادی این استان با تجهیزات خاص خود در این مناطق حضور دارند.

حضور نیروهای امدادی قم در مناطق زلزله زده

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: نیروهای امدادی با حضور در مناطق زلزله زده، نصب چادرهای اسکان اضطراری، توزیع اقلام غذایی 24 ساعته و 72 ساعته و تامین نیازهای ضروری خانوارها را به عهده دارند.

وی اظهار داشت: کار کمک رسانی به مردم به خوبی انجام خواهد کرد و جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این زمینه فعال وکمک های مردمی را مدیریت می کند.

محسن اوروجی گفت: استان قم پس از زلزله غرب کشور ، یک دستگاه آمبولانس، تیم کامل واکنش سریع، دو قلاده سگ زنده یاب، دو دستگاه خودروی نجات و خودروی کمک دار، دستگاه‌های زنده یاب و همچنین تیم‌های اسکان اضطراری به مناطق زلزله‌زده اعزام کرد.

وی همچنین با اشاره به کمک های مردم قم به مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: چهارشنبه 2 هزار و 880 تخته پتو، ۲۰۰ دستگاه چادر، 2 هزار رول موکت و مواد خوراکی مانند روغن، انواع کنسروجات و آب معدنی از قم به این مناطق ارسال شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: چند روز قبل نیز دو محموله شامل 600 چادر امدادی و 8 هزار کیلو پلاستیک پوششی چادر و 19 هزار آب معدنی و2 هزار و200 تخته پتو از قم به این مناطق ارسال و میان زلزله زدگان توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه