English

با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر؛

سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه ۲۰ آبان افتتاح می‌شود

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه با حضور بیش از 400 ناشر کشوری و بومی به همراه 30 غرفه جانبی در بخش‌های متنوع از 20 تا 26 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌ها برپا می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه 20 آبان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست خبری بابیان این مطلب که برگزاری نمایشگاه کتاب بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان محسوب می‌شود، ابراز داشت: امسال 682 ناشر ا سراسر کشور و همچنین ناشران بومی در این دوره رویداد بزرگ فرهنگی در 210 غرفه با بیش از 50 هزار عنوان کتاب حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام رحیم جعفری افزود: در سیزدهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه همانند دوره‌های گذشته غرفه‌هایی نیز برای سایر دستگاه و نهادهای ازجمله نهاد کتابخانه‌های استان، جمعیت خیریه امام علی (ع)، بسیج رسانه، بنیاد غدیر و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی در نظر گرفته‌ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه کتاب در دوره‌‎های گذشته، گفت: پیش‌بینی ما این است امسال نیز همانند هرسال شاهد استقبال خوب مردم کرمانشاه از نمایشگاه و فروش بالای کتاب باشیم.

جعفری از تدارک بیش از 30 برنامه جنبی در این دوره نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: تلاش ما این است برنامه‌های جنبی در کنار خود نمایشگاه بتواند گامی در جهت ارتقای فرهنگ جامعه باشد و تأکید ما در این برنامه بر بحث کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی گفت: در این نمایشگاه کتب عرضه‌شده با 30 تا 40 درصد تخفیف بفروش می‌رسد که از این میزان 20 درصد تخفیف توسط "بن کتاب" و 10 تا 20 درصد نیز توسط ناشرین داده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه