English

کاروان خدام العترت شهرداری رشت راهی کربلای معلی شد

در مراسمی پرشور کاروان خدام العترت شهرداری رشت با بدرقه جمعی از مسوولین مدیریت شهری و تنی چند از اعضای شورای و خانواده های زائرین حرم اباعبدالله الحسین (ع)راهی کربلای معلی شدند.

کاروان خدام العترت شهرداری رشت راهی کربلای معلی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت زائران و خادمان زوار حسینی زائر عشق الهی دانست و گفت: امروز همه ما خدام امام حسین (ع)  راهی کوی همدلی و همرنگی می شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر  با اشاره به اینکه بسیاری از این زائرین از سال گذشته قصد زیارت کوی حسینی را داشتند، اذعان داشت: امسال ۱۶۰ نفر از شهرداری رشت در قالب کاروان خدام العترت راهی کربلا می شوند، که از این تعداد متشکل از  ۱۰۰ نفر نیروی خدماتی ۱۰ نفر ارکان ستاد ۱۵ نفر نیروهای فنی (آهنگر، بنا، برق کار...) ۳۵ نفر هنرمند هستند.

وی با اشاره به عدم موازی کاری در ستاد اربعین حسینی شهرداری رشت یادآور شد: این ستاد امسال ضمن برخورداری از حمایت شهرداری و اعضای شورای شهر رشت و با توجه به شرایط خاص شهرداری با نهایت صرفه جویی با توجه  تنها با هزینه کرد  ۵۰ درصدی از  بودجه تخصیصی راهی این سفر معنوی می شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با بیان حدیثی از امام رضا (ع) در خصوص زوار حسینی گفت: کسی که قبر حسین را در کربلا زیارت کند مانند کسی است که خدا را در عرش زیارت می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: کاروان خدام العترت شهرداری رشت با مشارکت دو موکب دیگر شهرستان رشت در راستای اسکان و پذیرایی، خدمات شهری و برنامه های فرهنگی خدمات رسانی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه