English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

املاک شهرداری رشت به حراج گذاشته شده است

رئیس شورای اسلامی شهررشت گفت: اخیرا درپرداخت برخی از بدهی های شهرداری رشت به گونه ای عمل می شود که گویی املاک شهرداری را به حراج گذاشته اند.

املاک شهرداری رشت به حراج گذاشته شده است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مسعود کاظمی با دعوت از سرپرست شهرداری رشت جهت پاسخگویی به برخی از اتفاقات اخیر در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهارکرد: کمتر از دوماه به پایان عمر شورای چهارم رشت باقی مانده واعضای شورا براساس قانون و وجدانا باید بااشرافیت کامل به مباحث شهری رسیدگی کنند.

وی بااشاره به خرید ماشین آلات برف روب مورد نیاز رشت تصریح کرد: سرپرست شهرداری رشت در اسرع وقت لیست دستگاههای برف روب مورد نظررا بررسی و قیمت آنان را به اعضای شورا اطلاع دهد.

کاظمی با اعلام اینکه قرار بود لیست بدهکاران دانه درشت شهرداری رشت به اطلاع اعضای شورا برسد بیان کرد:شهردار اسبق رشت بارها این موضوع را مطرح کرد ودرحال حاضر از سرپرست شهرداری تقاضا دارم در اسرع وقت اسامی این افرادرا به اعضای شورا معرفی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: باید میزان بدهی وطلب شهرداری رشت کاملا مشخص وبه اطلاع اعضای شورای شهر برسد.

وی باانتقاد از عملکرد واحد خدمات شهری شهرداری رشت گفت: باگذشت چند روز از سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)همچنان بنرهای تسلیت در سطح شهررشت دیده می شود ومتاسفانه واحد خدمات شهری در این خصوص به وظایف خود عمل نمی کند.

مسعود کاظمی با اشاره به پیش رو بودن میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)وروز دختر تصریح کرد:خدمات شهری شهرداری رشت هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری بنرهای سالروز شهادت امام صادق (ع)وارد عمل شده ودرخصوص آذین بندی میلاد حضرت معصومه (س)وارد عمل شود.

رئیس شورای اسلامی شهررشت درخصوص نصب بنرهای غیراستاندارد در مقابل پارکها وفضای سبز شهرداری رشت افزود:سرپرست شهرداری رشت در اسرع وقت این موضوع را پیگیری و براساس ضوابط اقدام شود.

کاظمی با تاکید براینکه در اجرای قوانین ومقررات با کسی تعارف نداریم گفت:از سرپرست شهرداری رشت تقاضادارم ازانتصاب مدیرانی که در امورات شهرداری وقفه ایجاد می کنند اجتناب کند.

رئیس شورای اسلامی شهررشت باانتقاد از وضعیت سرای محلات رشت تصریح کرد:تعدادزیادی از سرای محلات رشت تعطیل شده واین اقدام با اهداف در نظر گرفته شده برای سرای محلات به خصوص در فصل تابستان تناقض دارد.

وی فصل تابستان را زمانی مناسب برای تحقق بخشی از اهداف در نظر گرفته شده برای سرای محلات دانست وگفت:متاسفانه تعداد زیادی از سرای محلات رشت به دلایل نامعلوم تعطیل شده اند.

رئیس شورای اسلامی شهررشت بااعلام اینکه مباحثی در خصوص پرداختهای هنگفت به برخی از رسانه ها در دوران فعالیت شهردار اسبق رشت مطرح می باشد گفت:شنیده ها حاکی از آن است که به تعدادی از رسانه هادر دوران فعالیت شهردار اسبق رشت دومیلیاردتومان پرداخت شده است ودر این راستا وبه منظور بررسی این موضوع از سرپرست شهرداری تقاضا دارم لیست رسانه هایی که این مبالغ را دریافت کردند به اطلاع اعضای شورا برساند تا بررسی کنیم که در قبال چنین پرداختهای هنگفتی چه خدماتی توسط رسانه های مذکور به شهرداری ارائه شده است.

مسعود کاظمی بااعلام اینکه سرپرست شهرداری رشت بعنوان کفیل شهرداری وسازمانهای تابعه است گفت:سرپرست شهراری رشت تا زمانی که در این جایگاه مشغول به فعالیت است باید در صورت مشاهده هرگونه نقص وایرادی آن را تذکر و برطرف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی