English

سرپرست شهرداری رشت:

پرداخت پاداش های قبل از عید آتشنشانان در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد

سرپرست شهرداری رشت گفت : پرداخت پاداش های قبل از عید آتشنشانان در ده روز آینده در اولویت برنامه های شهرداری قراردارد.

پرداخت پاداش های قبل از عید آتشنشانان در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرامرز جمشیدپور درمراسم کاشت نهال یادمان شهدای گمنام و شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و آتش نشانان شهید شهر باران که توسط گروه دوچرخه سواری انسان سبز در آتش نشانی مرکزی رشت برگزار شد،  ترویج دوچرخه سواری در راستای حمایت از محیط زیست و یادآوری شهدای آتش نشان ایران عزیزرا بسیار مهم دانست  و اظهارکرد: آتشنشانان از قشرهای زحمت کش و آسیب پذیر جامعه بوده و در راستای حفظ جان و مال مردم از جان خود مایه می گذارند که بارزترین آن حادثه غم انگیز پلاسکو بود.

سرپرست شهرداری رشت یادآور شد: پرداخت پاداش های قبل از عید آتشنشانان در ده روز آینده در اولویت برنامه های شهرداری قراردارد. 

وی  با بیان اینکه تعداد ایستگاه های آتش نشانی در سطح کلانشهر رشت مطابق استاندارد نیست گفت: برای افتتاح ۲ تا ۳ ایستگاه در این شهربرنامه ریزی شده است. 

سرپرست شهرداری رشت همچنین از تجهیز ایستگاه های بلوارخرمشهرو منطقه مسکن مهر این شهر خبرداد و خاطر نشان کرد: برای تجهیز این ایستگاه ها قراردادهایی بسته شده است. 

جمشیدپور افزود: علاوه بر اینکه برای خرید سه نردبان قرارداد بسته شده است ماشین آلات سبک و سنگین آتش نشانی نیز به مبلغ ۳۰میلیارد تومان در حال خریداری است. 

وی همچنین بر لزوم درنظرگرفتن معیشت ماموران آتش نشانی و با اشاره به معوقات موجود پرداخت نشده آنان گفت: با وجود مشکلات فراوان در شهرداری رشت پرداخت پاداش های پیش از عید آتش نشانان در ۱۰ روز آینده در اولویت برنامه های این شهرداری قراردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه