English

آبرسانی به دو روستای تیسور و محمودآباد شهرستان بشاگرد

مدیرعامل آبفاروستایی هرمزگان از آبرسانی و تامین آب آشامیدنی دو روستای محروم شهرستان بشاگرد خبر داد.

آبرسانی به دو روستای تیسور و محمودآباد شهرستان بشاگرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور گفت: دو روستای تیسور و محمودآباد از روستاهای محروم شهرستان بشاگرد هستند که در ادامه اجرای طرح ابرسانی 15 روستای شهرستان بشاگرد ابرسانی می شوند.

وی افزود: این روستاها تا کنون فاقد شبکه و تاسیسات آبرسانی بودند و آب آشامیدنی و بهداشتی مورد نیاز خود را به سختی، تهیه میکردند که در اقدامی جهادی توسط شرکت اب و فاضلاب روستایی عملیات اجرایی ان اغاز و به زودی به اتمام می رسد.

این مقام مسوول در خصوص مشخصات پروژه آبرسانی محمودآباد بیان کرد: لوله‌گذاری به طول سه کیلومتر، حفاری یک حلقه چاه و احداث مخزن 40 مترمکعبی همراه با یک ایستگاه پمپاژ از مشخصات این پروژه است.

مدیرعامل آبفاروستایی هرمزگان تصریح کرد: میزان اعتبار اجرای آبرسانی به این روستا دو میلیارد و 500 میلیون ریال با جمعیتی بالغ‌بر 77 نفر بوده است.

وی همچنین در خصوص پروژه روستای تیلور یادآور شد:لوله‌گذاری به طول یک و نیم کیلومتر، حفر یک حلقه چاهک، یک باب ایستگاه پمپاژ و احداث یک مخزن 40 مترمکعبی از مشخصات این پروژه است.

حمزه پور خاطرنشان کرد: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و 600 میلیون ریال اجرایی شده و جمعیتی معادل240 نفر را تحت پوشش دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه