English

استاندار خوزستان:

دزفول باید مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و زمینه تحقق آن باشد

استاندار خوزستان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری در دزفول جدی گرفته می‌شود تا بیش از گذشته امکان ایجاد اشتغال فراهم شود.

دزفول باید مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و زمینه تحقق آن باشد

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا شریعتی در نشست شورای اداری شهرستان دزفول اظهار داشت: شهرستان دزفول در حوزه‌های مختلف کشاورزی و گردشگری و دیگر عرصه‌های اقتصادی دارای ظرفیت و استعداد گسترده است.

وی با بیان این که طبق بررسی‌های صورت گرفته آمار بیکاری در دزفول به 15درصد رسیده است، افزود: این میزان بیکاری از میانگین استان خوزستان یک درصد بیشتر است و همین مقوله، لزوم توجه به اجرای طرح‌های مختلف صنعتی را در این شهرستان مطرح می‌کند.

استاندار خوزستان با بیان این که این میزان بیکاری زیبنده استان خوزستان و شهرستان دزفول نیست، عنوان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دزفول، امسال ایجاد 7 هزار فرصت شغلی مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: سعی می‌شود این فرصت‌های شغلی با تکیه بر توان بومی شهرستان و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در دزفول ایجاد و شهرستان گامی بلند در مسیر توسعه اقتصادی خود بردارد.

شریعتی با بیان این که دزفول با توجه به ظرفیت‌های گسترده خود باید در عرصه کار آفرینی و ایجاد اشتغال نیز گام‌های جدی و مهمی را طی کند، افزود: دزفول باید مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و زمینه تحقق آن و یک الگو در این عرصه باشد.

وی بیان کرد: در سال 1390 میانگین بیکاری در دزفول 20 درصد بوده و در طول سال‌های اخیر این میانگین در شهرستان 5 درصد کاهش یافته است ولی با توجه به جمعیت جوان شهرستان، باید خدمات این حوزه را گسترش داد.

استاندار خوزستان با اشاره به طرح‌های نیمه تمام شهرستان در حوزه اشتغال و صنعت، ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی و رشد سرمایه‌گذاری در زمینه کشاورزی و مشاغل خانگی، اولویت دزفول باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه