English

با حضور مسئولان استانی انجام شد؛

افتتاح ۴ کارگاه صنایع دستی به نمایندگی از ۱۴ کارگاه در بویراحمد

چهار کارگاه تولیدی صنایع دستی به نمایندگی از 14 کارگاه تولیدی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

افتتاح 4 کارگاه صنایع دستی به نمایندگی از 14 کارگاه در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود باقری مدیر کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح این کارگاه‌ها در جمع خبرنگاران گفت: تا قبل از سال ۹۲، فقط هفت کارگاه تولیدی صنایع دستی در استان وجود داشت و از سال 92 تا سال 95 تعداد این کارگاه‌ها را به 57 مورد افزایش دادیم.

باقری هدف از افتتاح این کارگاه‌ها را ایجاد اشتغال و توسعه صنایع دستی دانست و افزود: تلاش داریم تا پایان سال ۹۶، تعداد کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی استان را به 100 کارگاه افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه اشتغال همراه با تولید از سیاست‌های این اداره‌کل در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است، ابراز داشت: با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع دستی، تولید و اشتغال را در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد رونق می‌دهیم.

باقری به اشتغال زایی 14 کارگاه صنایع دستی افتتاحی اشاره کرد و گفت: این 14 کارگاه‌ صنایع دستی که امروز در شهرستان بویراحمد افتتاح شد، 56 فرصت شغلی مستقیم و 100 فرصت شغلی غیرمسقیم ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: چندین کارگاه تولیدی دیگر در روزهای آینده در سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد با هدف تولید و اشتغال افتتاح می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه