English

استاندار هرمزگان :

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در هرمزگان راه اندازی می شود

استاندار هرمزگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری جهت تسریع در روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در هرمزگان فعال می‌شود.

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در هرمزگان راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با بیان اینکه یکی از مشکلات  موجود در استان هرمزگان فرآیند طولانی صدور مجوزها و استعلامات سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: در این راستا قرار شده تا مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در هرمزگان فعال شود.

وی ادامه داد: این مرکز در یک ساختمان مستقل استقرار می‌یابد و نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی نیز در آن حضور می‌یابند و در این مرکز باید طی دو هفته مجوزهای مورد نیاز سرمایه‌گذاری برای متقاضیان در هرمزگان صادر شود و همچنین شرایطی را فراهم کنیم که سرمایه‌گذاران به صورت سیستمی نیز درخواست‌های خود را ارائه دهند.

استاندار هرمزگان افزود: با این اقدام بخش زیادی از دغدغه‌ها و مشکلات سرمایه‌گذاران در استان هرمزگان مرتفع خواهد شد.

همتی تصریح کرد: مدیریت عالی استان هرمزگان با تمام توان از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی حمایت می‌کند و شرایط را جهت تسهیل و حمایت از این بخش فراهم می‌کنیم.

وی بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا شرایط روان و پرجاذبه‌ای برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی در بخش‌های صنعت، گردشگری، کشاورزی و مسکن در استان ایجاد شود و تولید و اشتغال در هرمزگان رونق بیشتری پیدا کند.

استاندار هرمزگان به رتبه هرمزگان در طرح بهین‌یاب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر استان هرمزگان با پرداخت 16 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید به 32 طرح و واحد تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون، در رتبه 12 طرح بهین‌یاب قرار دارد.

همتی خاطرنشان کرد: در این جلسه نیز پرداخت تسهیلات به 180 طرح صنفی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان به تصویب رسید که بانک‌های استان باید همکاری لازم را در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه