English

امام جمعه موقت رشت:

مدیریت جدید گیلان آمار دروغ به مردم ارائه نکند

امام جمعه موقت رشت ارائه آمار غلط را سبب ایجاد بی‌اعتماد بین مردم عنوان کرد و گفت: مدیریت جدید گیلان را به خدا قسم می‌دهم آمار دروغ و غلط به مردم ارائه نکند.

مدیریت جدید گیلان آمار دروغ به مردم ارائه نکند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر رشت با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی مناسب امکان برطرف کردن مشکلات وجود دارد اظهار کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) از الگوهای عملی ادوار گذشته محسوب می‌شوند و بیشترین استفاده را از جنگ نرم کردند.

وی به شرایط سخت دوران امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) اشاره کرد و افزود: امروز پیروز واقعی امام حسین(ع) محسوب می‌شود و این پیروزی با استفاده از جنگ نرم علیه دشمنان توسط کاروان اسرا و اهل بیت(ع) محقق شده است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) الگویی برای تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم در جنگ نرم مقابل دشمن به موفقیت برسیم و خانواده و جامعه خود را حفظ کنیم.

شفیعی‌زاده در ادامه به روز ملی استاندارد اشاره کرد و گفت: اگر استاندارد جایگاه اصلی خود را در کشور پیدا کند بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر وجود ضمانت اجرایی برای استاندارد کالا و خدمات، بیان کرد: اجازه ورود کالای بی‌کیفیت به بازار نباید داده شود و اگر این امر تحقق پیدا کند استاندارد به جایگاه خود رسیده است.

به گفته امام جمعه موقت رشت، امروزه مردم با سیلی از کالای بی‌کیفیت در جامعه مواجه هستند و حق دارند این کالا را خریداری نکنند.

شفیعی‌زاده متذکر شد: مدت نیم قرن مردم صبر کردند خودروی با کیفیت داخلی داشته باشند اما هنوز این امر تحقق پیدا نکرده است.

وی همچنین به روز آمار و برنامه‌ریزی اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مشکلات کشور ارائه آمار غلط و دروغ توسط مسؤولان است ضمن اینکه آمار دروغ در گیلان بسیار بیان شده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به بازدید مسؤولان از راه‌آهن رشت ـ قزوین در دوره ریاست جمهوری گذشته، خاطرنشان کرد: مسؤولان دوره گذشته ادعا کردند راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ آستارا تا شش ماه آینده راه‌اندازی می‌شود اما پس از گذشت سال‌ها این امر تحقق پیدا نکرده است ضمن اینکه مدیران بعدی نیز آمارهای غلط ارائه کردند.

شفیعی‌زاده به ارائه آمار 60 درصدی بیکاری در کشور توسط وزیر کشور در سه هفته گذشته اشاره کرد و افزود: برخی از مسؤولان آمار مذکور را تکذیب کردند اما این آمارهای غلط است که کشور را به‌هم می‌ریزد و مسؤولان نمی‌تواند تصمیم بگیرند.

وی با تأکید براینکه آمار غلط به ضرر نظام است و بین مردم ایجاد بی‌اعتمادی می‌کند، اظهار کرد: مدیریت جدید گیلان را به خدا قسم می‌دهم آمار دروغ و غلط به مردم ارائه نکند.

امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: مدیریت جدید گیلان به مدیران دستگاه‌های مختلف استان الزام کند آمار دروغ به مردم ارائه نکنند.

شفیعی‌زاده با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در پرهیز از غلفت در مقابل دشمن و مکر و حیله آمریکا، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ جنگ نظامی در کار نیست اما دشمن اقدام‌هایی انجام می‌دهد که اثر آن کمتر از جنگ نظامی نیست.

وی، جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی را از توصیه‌های مقام معظم رهبری به مسؤولان خواند و تصریح کرد: پرهیز از مونتاژ از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت رشت به نقش سپاه در پایداری و استمرار نظام اشاره کرد و گفت: نقش سپاه در پایداری جبهه مقاومت مشهود است و به این دلیل آمریکا از سپاه عصبانی است.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه سپاه اکنون جهانی شده است، متذکر شد: آمریکا در منطقه سنگینی پوتین سپاه بر گلوی خود را احساس می‌کند.

وی، عزیزترین نهاد بین مردم را سپاه عنوان کرد و یادآور شد: سپاه برای ملت ایران و منطقه عزت و افتخار به ارمغان آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه