English

معاون فروش فولاد مبارکه اصفهان خبر داد:

شرکت فولاد مبارکه با تولید ورق‌های زیر ۳ میلیمتر با مافیای واردات ورق مقابله کرد

معاون فروش فولاد مبارکه گفت: دعوای سندیکای لوله و پروفیل با فولاد مبارکه از سال ۹۴ تشدید شد چون فولاد مبارکه با تولید ورق‌های زیر ۳ میلیمتر، جلوی سود هنگفت مافیای واردات ورق را گرفت.

شرکت فولاد مبارکه با تولید ورق‌های زیر ۳ میلیمتر با مافیای واردات ورق مقابله کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان  ، محمود اکبری با اشاره به نیاز 200 هزار تنی خودروسازان در سال به ورق‌های فولاد اظهار داشت:‌ خودروسازان به دلیل صرفه‌جویی ناشی از خرید داخلی اصرار به خرید از فولاد مبارکه دارند.

وی ادعاهای سندیکای لوله و پروفیل را ناشی از تعاملات این سندیکا با واردکنندگان ورق فولادی خارجی به کشور دانست و افزود: دعوای سندیکای لوله و پروفیل با فولاد مبارکه از سال 94 تشدید شد چون فولاد مبارکه با تولید ورق‌های زیر 3 میلیمتر، جلوی سود هنگفت مافیای واردات ورق را گرفت.

اکبری با اشاره به حجم محدود صادرات این شرکت در سال‌های اخیر، شفافیت سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل را در میزان تولید و درخواست ورق خواستار شد و گفت:‌ صادرات فولاد مبارکه در 6 ماهه اول امسال فقط حدود 400 هزارتن بوده است.

معاون فروش فولاد مبارکه افزود: هنوز آمار تولید و نیاز دقیقی از سندیکا دریافت نکرده‌ایم اما فولاد مبارکه در سال 95 بیش از  یک میلیون و 300هزار تن ورق به صنف لوله و پروفیل تحویل داده است و از 730 هزار تن پیشنهاد فروش فولاد مبارکه به دلیل اشباع بازار و عدم نیاز از سوی تولیدکنندگان لوله وپروفیل برای خرید استقبال نشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه