English

برای نخستین بار در اصفهان؛

تولید ورق‌های فولادی نقش دار در فولاد مبارکه

برای نخستین بار ورق فولادی نقش‌دار در فولاد مبارکه اصفهان تولید شد.

تولید ورق‌های فولادی نقش دار در فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کارشناس برق و اتوماسیون واحد ورق گالوانیزه و رنگی فولاد مبارکه گفت: با توجه به نیاز بازار و ارزش‌ افزوده بالایی که محصولات رنگی دارای پوشش فیلم دارند، واحد ورق گالوانیزه و رنگی فولاد مبارکه تولید ورق‌های نقش‌دار در شرکت را پایه‌گذاری کرد.

داریوش احمدپوربا اشاره به تلاش کارشناسان فولاد مبارکه برای راه اندازی دستگاه نقش دهنده ورق گفت: شرکت سازنده ماشین نقش‌دهنده ورق به دلیل تحریم حاضر به ارائه خدمات نبود و به همین دلیل کارشناسان فولاد مبارکه تصمیم گرفتند با اتکا به دانش فنی و تجارب خود این دستگاه را به بهره‌برداری برسانند.

وی با اشاره به اینکه در فرایند تولید این محصول می‌توان نقش‌ها و الگوهای مختلف و متنوعی از جمله نقش چوب، تیتانیوم و سنگ را بر روی ورق اعمال کرد افزود: این دستگاه قادر است با حدود 2هزار و 800متر در ساعت 13تن محصولات نقش‌دار تولید کند که در صورت نیاز بازار با انجام اصلاحات نهایی عملکرد ماشین، امکان افزایش تولید هم وجود دارد.

وی گفت: از این ورق‌ها با توجه به نوع نقش می‌توان در تولید بدنه انواع لوازم‌خانگی مثل یخچال و لباسشویی، دکوراسیون داخلی منازل و بخش‌های داخلی سالن اجلاس و نمای داخلی ساختمان‌ها استفاده کرد.

احمدپورافزود:در صورت تأمین فیلم PET با خاصیت ضد اشعه ماورای بنفش می‌توان محصولات تولیدشده با این تجهیزات را در نمای بیرونی ساختمان‌ها نیز استفاده کرد.

فولاد مبارکه اصفهان با تولید بیش از هفت میلیون تن محصولات فولادی بیش از نیمی از فولاد کشور را تامین می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی