English

فرماندار بندرعباس:

عرضه نان های بسته بندی شده بدون تاریخ کاملا غیربهداشتی است/لزوم برخورد جدی با برخی نانوایان

فرماندار بندرعباس گفت: بیشترین مواد غذایی مصرفی مردم که در همه سفره ها دیده می شود، نان است و یکی از آسیب های جدی امروز نانوایان ما، قرار دادن نان در پلاستیک و عرضه آن بدون هیچ گونه نشانه،تاریخ مصرف و تاریخ تولید است که این امر کاملا غیر بهداشتی و زیان آور است.

عرضه نان های بسته بندی شده بدون تاریخ کاملا غیربهداشتی است/لزوم برخورد جدی با برخی نانوایان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندرعباس، احمد پویافر در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان افزود: این کارگروه به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم، یکی از مهمترین کارگروه ها است که باید با حساسیت ویژه ای دنبال پیگیری شود تا درسلامت جامعه تاثیر بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد:باید به مشکلات بخش سلامت توجه بیشتری شود و در بخش هایی که نقایصی وجود دارد، با رفع آن ها، زمینه ارتقاء سطح سلامت جامعه را فراهم سازیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: بیشترین مواد غذایی مصرفی مردم که در همه سفره ها دیده میشود نان است و همه خانوارها از این نعمت الهی استفاده میکنند اما متاسفانه با مشکلاتی در عرضه نان مواجه هستیم که بازدیدهایی از نانواهای سطح شهر انجام شده  و تذکراتی هم داده شده اما تعدادی از نانوایان توجهی ندارند که باید با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

پویافر اذعان داشت: یکی از آسیب های جدی امروز نانوایان ما، قرار دادن نان در پلاستیک و عرضه آن بدون هیچ گونه نشانه،تاریخ مصرف و تاریخ تولید است که پس از ورود به سوپر مارکت علاوه بر تامین مایحتاج روزمره نان بسته بندی شده درون پلاستیک های غیر بهداشتی خریداری شده و این امر کاملا غیر بهداشتی و زیان آور است.

فرماندار بندرعباس در پایان تصریح کرد:تعداد واحدهای صنفی عرضه کننده لبنبات سنتی در شهر بندرعباس  رو به افزایش است که ضروریست آنها را نسبت به دریافت تاییدیه از معاونت غذا و دارو، صنعت معدن تجارت و سازمان دامپزشکی ملزم نموده تا فرآورده های لبنی بهداشتی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه