English

غرق شدن زن روستایی در کارون ۳

بخشدار دهدز گفت: سه روز پیش یک زن از اهالی روستای شیوند در دریاچه کارون 3 غرق شده است و هنوز جسد او پیدا نشده است.

غرق شدن زن روستایی در کارون 3

به  گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت‌الله خسروی با اشاره به غرق شدن یک زن از اهالی روستای شیوند در آب دریاچه سد کارون ۳ گفت: این اتفاق 3 روز پیش به وقوع پیوست و در پی آن تاکنون جست و جوها برای پیدا کردن جسد ادامه دارد.

وی بیان داشت: هنوز علت اصلی حادثه مشخص نیست، ولی بنا بر گزارشات اعلام شده وی برای جمع‌آوری هیزم در کنار دریاچه بوده و به دلیل لیز خوردن به درون آب سقوط کرده است.

خسروی اظهار کرد: با اعلام این خبر تیم‌های امدادی از جمله نیروهای اورژانس بخش دهدز، هلال‌احمر، دهیاران، شوراهای روستا و همچنین مردم منطقه برای یافتن جسد دست به کار شدند.

بخشدار دهدز بیان داشت: در کنار افراد ذکر شده تیم‌های غواصی سازمان آب و برق استان و نیروی دریایی سپاه از ماهشهر به منطقه اعزام شده و کار جست‌و‌جو را آغاز کردند.

وی گفت: اقدامات برای یافتن جسد از زمان وقوع حادثه آغاز ولی به دلیل سرمای آب، عمق زیاد آن و تاریکی هوا جست‌و‌جوها به نتیجه نرسیده است.

خسروی اظهار داشت: با توجه به تاریک شدن عمق دریاچه در هنگام کاهش نور انجام عملیات در بعدازظهر با مشکل مواجه شد، ولی اقدامات با طور جدی تا پیدا شدن جسد ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه