English

روستایی در آستانه جابجایی به علت رانش زمین

فرماندار ایذه گفت: در شورای بحران استان خوزستان مصوب شده که مقاوم‌سازی خانه‌های روستا میر احمد توسط بنیاد مسکن به صورت موقت و تا زمان تخلیه انجام شود.

روستایی در آستانه جابجایی به علت رانش زمین

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محسن بیرانوند گفت: با اشاره به افزایش خطر رانش زمین در روستای میر احمد ایذه به علت آبگیری سد کارون3 و اخذ تصمیم تخلیه این روستا اظهار کرد: در حال حاضر در شورای بحران استان خوزستان مصوب شده که مقاوم‌سازی خانه‌های این روستا توسط بنیاد مسکن به صورت موقت و تا زمان تخلیه این روستا انجام شود.

وی به ترک‌های ایجاد شده در بسیاری از خانه‌های این روستا اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه مصوبات شورای بحران لازم‌الاجرا هستند و در اولویت قرار دارند، بنیاد مسکن باید نسبت به مقاوم‌سازی خانه‌های روستای میر احمد سریعتر اقدام کند.

فرماندار ایذه در مورد زمان تخلیه روستای میر احمد، عنوان کرد: بحث تخلیه روستای میراحمد، جانمایی محل جدید و اعتبارات آن باید در آغاز در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان به تصویب برسد و بر اساس آنچه که شنیده‌ام، مصوب شده در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی این بحث مطرح شود.

گفتنی است؛ میراحمد، روستایی از توابع بخش دهدز شهرستان ایذه است. این روستا در دهستان دنباله‌رود جنوبی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۷۰۳ نفر (۱۳۸خانوار) بوده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه